news-background
news-background

شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday با اضافه شدن ۱۲ بازیگر جدید

نتفلیکس شروع فیلمبرداری فصل دوم «ونزدی» را تأیید کرد.

فیلمبرداری فصل دوم سریال «ونزدی» (Wednesday) در ایرلند آغاز شد. نتفلیکس تأیید کرده است که دوازده بازیگر جدید به این پروژه ملحق شده‌اند. فصل اول این سریال فانتزی پربیننده با بازی «جنا اورتگا» در رومانی فیلمبرداری شده بود.

«استیو بوشمی» (The Big Lebowski)، «بیلی پایپر» (Scoop)، «ایوی تمپلتون» (Return to Silent Hill)، «اوون پینتر» (Tiny Beautiful Things)، و «نوا تیلور» (Law & Order: Organized Crime) از جمله بازیگران اضافه شده به فصل دوم خواهند بود.

علاوه بر این «کریستفر لوید» بازیگر فیلم‌های «بازگشت به آینده» (Back to the Future)، «جوانا لاملی» (Fool Me Once)، «تندیوی نیوتن» (Westworld)، «فرانسیس اوکانر» (The Missing)، «هیلی جوئل آزمنت» (The Kominsky Method)، «هدر ماتاراتزو» (The Princess Diaries) و «جوناس سوئوتامو» در فصل دوم دیده می‌شوند. لوید در فیلم «خانواده آدامز» () که در سال ۱۹۹۱ اکران شد نقش فستر را بازی کرده بود. «کاترین زتا جونز»، «لوئیس گازمن»، «آیزاک اوردونز»، «لویاندا اوناتی لوییس نیواوو» نقش‌های قبلی خود در فصل اول را تکرار می‌کنند

فصل اول «ونزدی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «تیم برتون» نوامبر سال ۲۰۲۰ پخش شد و به سرعت به رتبه اول پربیننده‌ترین‌های نتفلیکس رسید. آن فصل نامزد ۱۲ جایزه امی شد و در چهار بخش این جایزه را دریافت کرد. تولید فصل دوم با اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود در بخش‌های زیادی از سال ۲۰۲۳ متوقف شده بود. «آلفرد گاف» و «مایلز میلار» شورانرهای فصل دوم و «تیم برتون» که چهار قسمت اول را کارگردانی کرد در کنار اورتگا تهیه‌کننده خواهد بود.

اورتگا امسال از ۶ سپتامبر در «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» (Beetlejuice Beetlejuice) برتون دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید