news-background
news-background

جیانکارلو اسپوزیتو پیوستن به «دنیای سینمایی مارول» را تأیید کرد: «از آنچه تصور می‌کنید بهتر است»

اسپوزیتو می‌‌گوید به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شده است.

«جیانکارلو اسپوزیتو» بازیگر سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) تأیید کرده است که برای بازی در یک نقش مرموز به «دنیای سینمایی مارول» (MCU) پیوسته است. در چند سال اخیر هواداران این بازیگر او را برای نقش‌های ابرقهرمانی مختلفی از جمله «چارلز اگزاویه» پیشنهاد می‌کردند.

اسپوزیتو در مصاحبه جدیدی در کامیک کان مکزیک تأیید کرده است که «به زودی» در یکی از پروژه‌های مارول ظاهر خواهد شد: «از آنچه تصور می‌کنید بهتر است.»

با توجه به این جملات و اینکه تولید یک فیلم «ایکس-من» (X-Men) در مارول تا چند سال آینده آغاز نخواهد شد، به نظر می‌رسد که اسپوزیتو نقش «چارلز اگزاویه» را بازی نمی‌کند. برخی هواداران گمانه‌زنی می‌کنند که این نقش «گالاکتوس» یا «دکتر دوم» در ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) مارول باشد که تا چند ماه آینده وارد مرحله تولید می‌شود.

اسپوزیتو پیش‌تر به پادکست «فید تو بلک» گفته بود ترجیح می‌دهد نقش شخصیتی که روی صندلی چرخدار نشسته است را بازی نکند: «می‌دانید، در ذهنم نگاهی از روی کجنکاوی به آن انداختم و فکر کردم: «بازی در نقش «پروفسور ایکس» در روایتی که روی صندلی چرخدار نباشد عالی است.» چون تصور جسمانی هر روز نشستن روی صندلی چرخدار برای من جذاب نیست. احساس نمی‌کنم آنقدر پیر شده باشم و از نشستن روی صندلی خوشم نمی‌آید. اما بدون شک می‌توانیم راهی پیدا کنیم، شاید. «پروفسور ایکس» همیشه روی صندلی چرخدار نبوده، اما بخشی از تکامل شخصیتش است.»

مارول و دیزنی به زودی فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) را در سالن‌های سینما دارند و دو فیلم بعدی «انتقام‌جویان» (Avengers) را با جدایی کارگردان و اخراج «جاناتان میجورز» بازیگر نقش «کانگ» دستخوش تغییرات زیادی می‌کنند. «انتقام‌جویان ۵» در حال حاضر قرار است مه ۲۰۲۶ و «انتقام‌جویان ۶» در سال ۲۰۲۷ اکران شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید