news-background
news-background

اولین تیزر Megalopolis: آدام درایور در فیلم ۱۲۰ میلیون دلاری کاپولا

«فرانسیس فورد کاپولا» بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری «مگالوپلیس» را تأمین کرده است.

اولین تریلر فیلم «مگالوپلیس» (Megalopolis) به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» در آستانه اکران در جشنواره کن رونمایی شد. کارگردان «پدرخوانده» (The Godfather) بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری این فیلم با بازی «آدام درایور» را شخصاً تأمین کرده است.

«مگالوپلیس» در جشنواره کن هفتاد و هفتم به دنبال پخش‌کننده در آمریکاست اما کمپانی پخش‌کننده لوپکت فرانسه تریلر آن را پس از خریداری امتیاز پخش رونمایی کرده است.

درایور در این فیلم نقش یک معمار و هنرمند را بازی می‌کند که قصد دارد شهری را بازسازی کند که به ویرانه تبدل شده. «ناتالی امانوئل» در نقش دختر یک شهردار فاسد با بازی «جیانکارلو اسپوزیتو» ظاهر خواهد شد که از قلمرو خود به همین شکل رضایت دارد. در خلاصه داستان «مگالوپلیس» آمده است: «شهردار نیویورک در ستیز با سرمایه‌داری است که می‌خواهد با استفاده از یک ماده پلاستیکی ارزان-قیمت و نوآورانه آرمان‌شهری به نام «مگالوپلیس» بسازد.»

دیگر بازیگران فیلم «جان ویت»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین هانتر»، «جمیز رمار»، «گریس وندروال»، «تالیا شایر»، «شایا لباف» و «آبری پلازا» خواهند بود.

در این تریلر، شخصیت درایور روی سقف یک آسمان‌خراش ایستاده و به نظر می‌رسد که توانایی متوقف کردن زمان را دارد. «هالیوود السور» پس از اکران آزمایشی «مگالوپلیس» گزارش داد: «سینمایی بسیطتر است؛ بسیار درگیرکننده. به هیچ وجه کش نمی‌آید. دائماً سرگرم‌کننده و از نظر بصری میخکوب‌کننده است و برای همراه شدن با آن باید دائماً تلاش کنید. باید دنبالش کنید.»

«مگالوپلیس» ۱۷ مه در بخش مسابقه جشنواره کن اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید