news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Lee با بازی کیت وینسلت

 

وینسلت در «لی» نقش یک عکاس را بازی می‌کند.

تریلر فیلم «لی» (Lee) با بازی «کیت وینسلت» و «اندی سمبرگ» رونمایی شد. «الن  کوراس» با «لی» که در جشنواره تورنتو اکران شد اولین فیلم بلندش را در مقام کارگردان تجربه کرده است.

وینسلت در این فیلم نقش «لی میلر» گزارشگر جنگ جهانی دوم را بازی می‌کند. داستان فیلم در مورد سفرهای میلر به خط مقدم جنگ جهانی دوم به عنوان یک عکاس خبری است که می‌کوشد حقایق پنهان رایش سوم را کشف کند.

«الکساندر اسکارزگارد» در نقش شاعر و نقاش سورئالیست انگلیسی «رولند پنروز»، «اندی سمبرگ» در نقش «دیوید ای. شرمن» عکاس مجله «لایف»، «ماریون کوتیار» در نقش مدیر مد مجله «ووگ»، «جاش اوکانر» در نقش یک ژورنالیست جوان، «آندریا رایزبرو» در نقش «ادری ویترز» نویسنده مجله «ووگ»، «نوئمی مرلان»، «آرینزه کنی»، «وینست کولمب، «پاتریک میل»، «ساموئل بارنت»، و «زیتا هانرو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

وینسلت در مصاحبه با مجله «ووگ» گفته بود چند سال برای ساخته شدن این پروژه تلاش کرده است: «مردانی که فکر می‌کنند شما به کمک آن‌ها احتیاج دارید به شکلی باورنکردنی بی‌احترامی می‌کنند. یک کارگردان به من گفت: «گوش کن، در فیلم من بازی کن تا سرمایه فیلم کوچولوی «لی» را تأمین کنم…» فیلم کوچولو! یا برخی از سرمایه‌گذاران بالقوه می‌گفتند: «به من بگو ببینم، چرا باید از این زن خوشم بیاید؟»» او در اولین روز فیلمبرداری «لی» در فرانسه دچار مصدومیت شده است: «سه کبودی بزرگ روی کمرم ایجاد شد، کبودی بزرگ. به سختی می‌توانستم بایستم.»

«لی» ۱۳ سپتامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید