news-background
news-background

رفتار «غیرحرفه‌ای» دووین جانسون بودجه Red One را به ۲۵۰ میلیون دلار رسانده است

«دووین جانسون» با رفتارهای «غیرحرفه‌ای» بودجه فیلم «رد وان» (Red One) را تا ۲۵۰ میلیون دلار افزایش داده است. دسامبر گذشته اعلام شد که این فیلم نوامبر آینده اکران خواهد شد اما گزارش‌های ضد و نقیضی از اکران‌های آزمایشی آن شنیده می‌شد. برخی بینندگان این فیلم را «یک فاجعه کامل» نامیدند اما «ددلاین» گزارش داد که امتیاز مخاطبین بسیار بالا بوده است.

«رپ» سه‌شنبه این هفته فاش کرد که بودجه «رد وان» در ماه‌های اخیر به ۲۵۰ میلیون دلار رسانده و علت آن تأخیر‌های ۷-۸ ساعته جانسون و رفتارهای غیرحرفه‌ای او در محل فیلمبرداری یا غیبت او بوده است: «در فیلم‌های قبلی، جانسون عادت کرده که برای صرفه‌جویی در وقت درون بطری ادرار کند، و این عوامل را ناراحت کرده است.»

چندین منبع به «رپ» می‌گویند جانسون در هالیوود با تأخیرها و رفتارهای غیرحرفه‌ای‌اش شهرت پیدا کرده و در «اعلان قرمز» (Red Notice) با «رایان رینولدز» درگیر شده است: «تنها چیزی که دووین به آن تعهد نشان می‌داد تأخیر بسیار زیاد بود.»

«جف اسنایدر» سال گذشته گزارش داده بود که این پروژه در حال تبدیل شدن به یک «فاجعه کامل» است و آن را با «بانوی درون آب» (Lady in the Water) «ام. نایت شیامالان» مقایسه کرده بود. او فیلم را «تصور چت‌جی‌پی‌تی از یک فیلم تجاری برای چهار گروه سنی» توصیف کرده و می‌گوید سازندگان سعی کرده‌اند یک مجموعه داستان با دنیایی گسترده بسازند اما موفق نشده‌اند. از سوی دیگر «کریس اوانز» و جانسون به عنوان دو بازیگر نقش اول با یکدیگر سازگار نیستند.

«جیک کسدان» که در فیلم‌های «جومانجی» (Jumanji) با جانسون همکاری کرده کارگردان این فیلم است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید