news-background
news-background

کریس همسورث: با فیلم Thor: Love and Thunder خودم را مسخره کردم

همسورث می‌گوید خودش را به خاطر بازی در «ثور: عشق و تندر» نمی‌بخشد.

«کریس همسورث» در مصاحبه با «ونیتی فیر» می‌گوید از نمایش خود در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مارول راضی نیست و این شخصیت حکم بادیگارد «انتقام‌جویان» را داشته است. او می‌گوید: «گرفتار بداهه‌پردازی و احمقانه بودنش بودم، و به پارودی خودم تبدیل شدم. موفقیت‌آمیز نبود.»

همسورث که در هشت فیلم از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲ برای مارول این نقش را بازی کرده اضافه می‌کند: «گاهی احساس می‌کردم بادیگارد گروه هستم. فیلمنامه بقیه را می‌خواندم و می‌گفتم آن‌ها باید کارهای خیلی جذاب‌تری بکنند. به آن‌ها بیشتر خوش می‌گذرد... بله، بخشی از اتفاق مهم بودم اما شاید قابل جایگزینی باشم.»

«رابرت داونی جونیور» با این حال موافق نیست و به همین نشریه می‌گوید: «اولاً، اقتباس از ثور بسیار سخت بود - محدودیت‌های زیادی دارد - اما او و کن برانا راهی برای فراتر رفتن پیدا کردند، او را قابل‌درک اما خداگونه ساختند. همسورث به نظر من، پیچیده‌ترین روح در میان همه ما «انتقام‌جویان» است.»

همسورث به زودی «فیوریوسا: حماسه مکس خشمگین» (Furiosa: A Mad Max Saga) را در سالن‌های سینما و جشنواره کن دارد. او می‌گوید پس از «خارج‌سازی ۲» (Extraction 2) نتفلیکس پیش‌درآمد «جرج میلر» یک تغییر خوشایند بوده است: «به محض اینکه وارد جلسات تمرین شدم، همه‌چیز ترفیع پیدا کرد. نیروی دوباره‌ای پیدا کردم. تحمل رنج بدون هدف مزخرف است. رنج بردن با هدف می‌تواند نشاطبخش و نیروبخش باشد. از خودم خیلی خسته شده بودم، اما می‌توانستم در این شخصیت غرق شوم.»

این بازیگر استرالیایی اضافه می‌کند که پس از «عشق و تند» یک «ثور» دیگر به مخاطبین «بدهکار» است. او در سال ۲۰۲۲ به پادکست «شاد غمگین گیج» گفته بود قسمت پنجم «ثور» نباید به فیلم‌های قبلی شبیه باشد: «به «ثور» اول و دوم نگاه کنید. تقریباً شبیه هم بودند. با «جنگ بی‌نهایت» (Infinity War) و «آخر بازی» (Endgame) فرصت منحصر به فردی داشتم تا بازی بسیار متفاوتی با شخصیت ارائه دهم. از آن لذت بردم، و مردم را مجذوب کرد؛ باعث شد درگیرش شوم. این را پیش‌تر گفته‌ام، اما وقتی بیش از حد شبیه به یکدیگر شود، خطر کسالت‌آور شدن به وجود می‌آید. بنابراین نمی‌دانم. حتی نمی‌دانم از من دوباره دعوت می‌کنند یا نه. اگر دعوت کنند، بهتر است نسخه به‌شدت متفاوتی باشد، از نظر لحن و سایر مسائل. به خاطر خود من.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید