news-background
news-background

رکوردشکنی فصل اول Fallout در پرایم ویدیو با ۶۵ میلیون بیننده

فصل اول «فال‌اوت» در پرایم ویدیو رکوردشکنی کرد.

«فال‌اوت» (Fallout) در ۱۶ روز اول به پربیننده‌ترین سریال پلتفرم استریم آمازون پرایم ویدیو تبدیل شد. این سریال از ۱۰ آوریل ۶۵ میلیون بیننده داشته و در ۱۷۰ کشور به رتبه اول رسیده پربیننده‌ترین عناوین رسیده است.

اقتباس آمازون از بازی ویدیویی «فال‌اوت» با بازی «اما پرنل» و «والتون گاگینز» در مجموع به رتبه دوم پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ پرایم ویدیو پس از «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (Lord of the Rings: The Rings of Power) رسیده که سپتامبر سال ۲۰۲۲ پخش شد. «فال‌اوت» از سوی دیگر پربیننده‌ترین سریال تاریخ پرایم ویدیو در میان بینندگان ۱۸ تا ۳۴ ساله است.

این آمار چند روز پس از تمدید شدن سریال برای فصل دوم اعلام می‌شود. آمازون هشت روز پس از پخش سریال ادعا کرد که «فال‌اوت» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «جاناتان نولان» و «لیسا جوی» یکی از سه سریال پربیننده پرایم ویدیو از زمان پخش «حلقه‌‌های قدرت» است.

این سریال بر اساس یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده و «والت دولر» را در یک دنیای پسا-آخرالزمانی دنبال می‌کند، انسانی که درون «والت ۱۳»، یکی از چند پناهگاه‌هایی برای بازماندگان جنگ هسته‌ای در کالیفرنیای جنوبی ساخته شده. لوسی با بازی «الا پرنل» یکی از شخصیت‌های اصلی قصه است که تمام عمر درون یک پناهگاه زندگی کرده و وقتی یک بحران او را به یک مأموریت نجات وادار می‌کند، متوجه می‌شود که سیاره با وجود حشرات غول‌پیکر و جانوران جهش‌یافته مختلف به یک جهنم تبدیل شده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید