زمان مطالعه: ۲ دقیقه
سریال NCIS: Hawai’i: اولین اسپینآف زن محور چندگانه NCIS کنسل شد
بازیگران و عوامل «انسیآیاس: هاوایی» از کنسل شدن سریال «غافلگیر» شدهاند.
عوامل و بازیگران «انسیآیاس: هاوایی» (NCIS: Hawai’i) در شبکههای اجتماعی به کنسل شدن سریال پس از سه فصل واکنش نشان دادند. شبکه سیبیاس جمعه گذشته اعلام کرد که این مجموعه تلویزیونی برای فصل چهارم بازنخواهد گشت.
«ونسا لاشی» که به عنوان اولین بازیگر زن نقش اول سریالهای «انسیآیاس» تاریخسازی شد و نیز اولین زن رنگینپوست نقش اول این چندگانه بود، در اینستاگرام مینویسد: «ناراحت، گیج، غافلگیر. قدردان، دلگرم و هواداران دوستداشتنی!» او اضافه میکند: «این خبر را هضم میکنم و هنوز در کنار خانواده هستم. همه شما را دوست دارم! ماهولو نوی لوا [بسیار سپاسگزارم].»
«تونی اندرسون» که نقش مأمور افبیآی «کیت ویسلر» را بازی کرده در شبکه اجتماعی ایکس مینویسد: «هضم این یکی خیلی سخت است. از عوامل بینظیر سریال سپاسگزارم که باعث شدند هر روز را رؤیایی کردند. از همه هواداران قدردانی میکنم. به خاطر شما قلبم میشکند.»
«هاوایی» به این ترتیب اولین اسپینآف «انسیآیاس» است که پس از یک دوره کوتاه و بدون پایانبندی کنسل میشود. سریال اصلی برای فصل بیست و دوم تمدید شده در حالی که «انسیآیاس: لس آنجلس» (NCIS: Los Angeles) تا فصل چهاردم و اسپینآف «نیواورلئانز» (NCIS: New Orleans) تا فصل هفتم ادامه پیدا کردهاند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید