news-background
news-background

تمایل نویسندگان Shōgun برای تولید فصل دوم: اما بدون نقشه راه دشوار است

پدید‌آورندگان «شوگان» می‌گویند به تولید فصل دوم تمایل دارند.

با به پایان رسیدن فصل اول «شوگان» (Shōgun) در شبکه اف‌ایکس، پدیدآورندگان سریال نسبت به ساخته شدن فصل دوم ابراز تمایل کرده‌اند. این سریال رکورد بینندگان اف‌ایکس را شکست و نقدها و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد.

«شوگان» داستانی در ژاپن سال ۱۶۰۰ بازگو می‌کند و «هیرویوکی سانادا» نقش «لرد یوشی توراناگا» را بر عهده گرفته که باید برای بقا با «شورای نواب» که علیه او متحد شده‌اند بجنگد. وقتی یک کشتی مرموز اروپایی و کشتی‌ران انگلیسی «جان بلک‌ثورن» با بازی «کازمو جارویس» با اسراری در سینه در نزدیکی دهکده پدیدار می‌شود، ممکن است موازنه قدرت را برای کمک به توراناگا تغییر دهد. سرنوشت توراناگا و بلک‌ثورن به مترجم آن‌ها «تودا ماریکو» با بازی «آنا ساوای» و یک زن مسیحی مرموز گره می‌خورد.

سانادا پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» در مورد احتمال تولید فصل دوم گفته بود: «هیچ‌کس نمی‌داند از این پس چه پیش می‌آید. اما تاریخ داریم، مدل‌های تاریخی واقعی، و به روشنی می‌دانیم که چه اتفاقی افتاده. بنابراین بله. به واکنش مخاطب بستگی دارد.»

«جاستین مارکس» و «ریچل کاندو» این سریال را به شکل یک مینی‌سریال ساخته‌اند و تمامی وقایع رمان «جیمز کلاول» را پوشش داده‌اند. آن‌ها در مصاحبه جدیدی با همین نشریه اعتراف می‌کنند که ادامه داستان را در ذهن ندارند.

مارکس می‌گوید:‌ «فکر می‌کنم اگر داستانی داشتیم، اگر می‌توانستیم داستانی پیدا کنیم، استقبال می‌کردیم. اما فکر نمی‌کنم هیچ‌کس بخواهد بدون نقشه راه و همه چیزهای دیگر کار جدیدی را شروع کند. و از طرفی مسئله این است که آیا مردم باز هم می‌خواهند؟»

مارکس می‌پرسد: «مسئله دیگر این است که چگونه باید به نقشه راهی رسید که نه بهتر از کتاب کلاول بلکه حتی در همان سطح باشد؟ و من نمی‌دانم که آیا ممکن است یا نه. حتی نمی‌دانم کلاول می‌توانست از عهده‌اش برآید یا نه. به همین دلیل است که به سراغ کتاب‌های دیگر رفته، این‌طور نیست؟ او می‌دانست که چه کرده. بله، دشوار است.»

این نویسنده اضافه می‌کند که «شوگان» با سریال‌های آنتولوژی «فارگو» (Fargo) یا «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) تفاوت دارد. کاندو می‌گوید: «پنج سال طول کشید تا این سریال را به ثمر برسانیم و برای اف‌ایکس دو برابر بیشتر.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید