news-background
news-background

تمجید خالق Deadpool از سکانس‌های اکشن Deadpool & Wolverine: یکی از بهترین‌های تاریخ ژانر

خالق «ددپول» از «ددپول و ولورین» تمجید کرد.

«راب لایفلد» خالق شخصیت «ددپول» در شبکه‌های اجتماعی به ستایش از فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) مارول پرداخته و آن را یکی از بهترین آثار ابرقهرمانی تاریخ نامیده است.

او در پی انتشار تریلر جدید فیلم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به همه گفته‌ام که این فیلم چقدر خوب به نظر می‌رسد، و بهترین اکشن از زمان «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (Captain America: The Winter Soldier) است. مبارزه درون خودرو! مبارزه در جنگل! مبارزه لعنتی! آن بالا در میان بهترین فیلم‌های کامیک بوکی تاریخ قرار می‌گیرد!»

هواداران کتاب‌های مصور مارول از مدت‌ها قبل به شوخی می‌گویند «راب لایفلد» نمی‌تواند پای شخصیت‌ها را طراحی کند. در تریلر جدید «ددپول و ولورین» به این موضوع ارجاعی داده شده و فروشگاهی دیده می‌شود که نامش «فقط پا» (Liefeld's Just Feet) است. لایفلد می‌گوید ۹ ماه پیش با این ارجاع موافقت کرده و آن را باعث افتخار می‌داند.

«رایان رینولدز» در «ددپول و ولورین» نقش «ددپول» یا «وید ویلسون»، «هیو جکمن» نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» نقش «پیتر»، و «اما کورین» نقش شخصیت شرور «کاساندرا نووا» را بازی می‌کنند. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد اما «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای «ددپول و ولورین» بازمی‌گردند و به «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) می‌پیوندند.

در خلاصه داستان رسمی «ددپول و ولورین» آمده است: «وید ویلسون پس از چند ناکامی حرفه‌ای و یک بحران میان‌سالی ادامه‌دار، حالا خودروهای دست دوم می‌فروشد. او کفش‌های را به دار آویخته تا اینکه خانواده، دوستان و تمام دنیا را خطری تهدید می‌کند. ددپول در حالی که همه عزیزانش به خطر افتاده‌اند، با ولورین بی‌میل همکاری می کند تا برای بقا و در نهایت میراثش بجنگد.»

«ددپول ۳» ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید