news-background
news-background

پایان فیلمبرداری فصل دوم Severance

تولید فصل دوم سریال «جداسازی» به پایان رسید.

پایان فیلمبرداری فصل دوم «جداسازی» (Severance) اپل تی‌وی+ تأیید شد. «کارول دیلی» طراح لباس این سریال در اینستاگرام پایان فیلمبرداری این فصل را به تأیید رسانده است. فصل اول این سریال با استقبال مخاطبین و منتقدین روبرو شده بود و امتیاز ۹۷ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

یک روز پیش از آنکه دیلی پایان فیلمبرداری این فصل را تأیید کند گزارش شد که «ترامل تیلمن» یکی از ستارگان سریال به فیلم «مأموریت غیرممکن ۸» (Mission: Impossible 8) ملحق شده است. تولید فصل دوم از اواخر ژانویه آغاز شده بود در حالی که فصل اول فوریه سال ۲۰۲۲ پخش شد.

«مارک اسکوت» با بازی «آدام اسکات» در «جداسازی» مدیر گروهی در کمپانی «صنایع لومن» است که کارمندانش خاطرات شخصی و حرفه‌ای‌شان را با عمل جراحی جداسازی کرده‌اند. مارک که خود را در مرکز یک معمای در حال افشا می‌بیند، چاره‌ای جز مواجه شدن با حقایق کار و خودش ندارد. فصل اول «جداسازی» به نویسندگی و کارگردانی «بن استیلر» در قالب ۹ قسمت ساخته شد و ۱۴ نامزدی امی دریافت کرد.

«گوئندولین کریستی» (Game of Thrones)، «عالیا شوکت» (Arrested Development)، و «باب بالابان» (The French Dispatch) در فصل دوم این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. «مریت ویور»، «رابی بنسون»، «استفانو کارانانته»، «جان نوبل»، و «اولفر داری اولافسن» دیگر بازیگران جدید این فصل خواهند بود. «آدام اسکات»، «جان تورتورو»، «کریستفر واکن»، «پاتریشا آرکت»، «ترامل تیلمن» و «زک چری» بازیگران فصل اول «جداسازی» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند.

«پاک نیوز» یک سال قبل گزارش داد که «دن اریکسون» و «مارک فریدمن» اختلاف نظر پیدا کرده‌اند و تولید فصل دوم را به تأخیر انداخته‌اند اما استیلر با انتشار یک توییت این شایعه را تکذیب کرد: «هیچ‌کس به اتاق استراحت نخواهد رفت. ما در واقع طبق همان برنامه کند همیشگی پیش می‌رویم. همان تاریخ پخشی که همیشه داشتیم. عاشق هواداران و یکدیگریم و سعی می‌کنیم سریال را به بهترین شکل بسازیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید