news-background
news-background

بینندگان فیلم The Fall Guy شوخی با جانی دپ و امبر هرد را نپسندیدند

شوخی تازه‌ترین فیلم «رایان گاسلینگ» با دپ و هرد «ناپسند» توصیف شد.

بینندگان «مرد بلاگردان» (The Fall Guy) شوخی با «جانی دپ» و «امبر هرد» را «ناپسند» شمردند. این فیلم به کارگردانی «دیوید لیچ» و نویسندگی «درو پیرس» و «گلن ای. لارسن» به زودی اکران خواهد شد.

«رایان گاسلینگ» در این فیلم نقش بدلکاری به نام «کولت سیورز» را بازی می‌کند که باید ستاره مفقود شده فیلم دوست دختر سابق کارگردان را پیدا کند. «امیلی بلانت»، «هانا وادینگهام»، «وینستون دوک» و «آرون تیلور-جانسون» در این فیلم ظاهر شده‌اند.

«مرد بلاگردان» تا یکی دو هفته آینده اکران خواهد شد اما برخی از منتقدین و ژورنالیست‌هایی که فیلم را دیده‌اند واکنش‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. یکی از لحظات بحث‌برانگیز فیلم شوخی شخصیت وادینگهام با «امبر هرد» و «جانی دپ» است. این شخصیت پس از یک درگیری وارد یک تریلر به هم ریخته می‌شود و می‌گوید: «انگار امبر و جانی اینجا بوده‌اند.»

یکی از منتقدین درباره این شوخی که به رابطه پرسروصدای هرد و دپ در خلال سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ارجاع می‌دهد می‌نویسد: «این فیلم چندش‌آور و کوته‌بینانه بود تا شوخی عجیبش با جاین و امبر، پس از آن ناخوشایند شد. سال ۲۰۲۴ شده و ما شوخی با خشونت خانگی را وارد فیلم‌های اکشن خود می‌کنیم!»

بیننده دیگری می‌نویسد: «وقتی آن را دیدم من را به شدت از فیلم بیرون پرت کرد، واقعاً هیچ دلیلی نداشت که این را بگوید تا جایی که تقریباً تصور کردم اشتباه شنیده‌ام. برای همه سازندگان شرم‌آور است.»

دپ و هرد در چند سال اخیر در دو پرونده حقوقی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. در سال ۲۰۲۰، دپ از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» نامیده بود شکایت کرد اما قاضی بریتانیایی در نهایت اعلام کرد که ۱۲ مورد از ۱۴ حادثه خشونت خانگی مطرح شده «حقیقت» دارد. دپ در سال ۲۰۲۲ هرد را در ایالت ویرجینیا به دلیل انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش به افترازنی متهم کرد و خواستار پرداخت ۵۰  میلیون دلار شد. بررسی این پرونده شش هفته طول کشید و جزئیات زیادی از زندگی خصوصی زوج به صورت زنده افشا کرد. هیأت منصفه در نهایت هرد را به پرداخت ۱۰ میلیون دلار محکوم کرد.

فیلم «مرد بلاگردان» ۲ مه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید