news-background
news-background

آیا رایان رینولدز بازیکن تیم فوتبال رکسهام را در فیلم Deadpool and Wolverine قرار داده؟

برخی از هواداران معتقدند «اولی پالمر» بازیکن تیم فوتبال رینولدز را در تریلر «ددپول و ولورین» دیده‌اند.

دومین تریلر رسمی فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) دوشنبه این هفته منتشر شد و از شخصیت شرور «کاساندرا نووا» با بازی «اما کورین» رونمایی کرد.بسیاری از هواداران می‌گویند «اولی پالمر» مهاجم تیم فوتبال رکسهام را نیز در این ویدیو شناسایی کرده‌اند. رینولدز به همراه «راب مک‌الهنی» مالک این باشگاه فوتبال ولزی است که به تازگی به لیگ یک فوتبال انگلستان راه پیدا کرده.

«هیو جکمن» بازیگر نقش ولورین در این دنباله در ماه اوت وقتی اعتصابات هالیوود فیلمبرداری پروژه را متوقف کرده بود به همراه رینولدز در ورزشگاه رکسهام دیده شده بودند. رینولدز این هفته با انتشار تریلر «ددپول و ولورین» در شبکه‌های اجتماعی نوشت:‌ «مردی را پیدا کردم که مادر بامبی را کشته.» پالمر در اینستاگرام به رینولدز پاسخ داده و می‌گوید: «اگر چشمتان را تنگ کنید... [او را می‌بینید].»

در ابتدای تریلر نشان داده شد که ولورین در یک بار نشسته و ددپول به او نزدیک می‌شود. در این صحنه مردی در پس‌زمینه دیده می‌شود که بی‌شباهت با مهاجم تیم رکسهام نیست. پالمر ژانویه سال ۲۰۲۲ از تیم ویمبلدون به رکسهام پیوست. رینولدز و مک‌الهنی فوریه سال ۲۰۲۱ این باشگاه را با قراردادی ۲ میلیون پوندی خریداری کردند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید