news-background
news-background

آرون تیلور-جانسون: از سؤال پرسیدن درباره جیمز باند خسته نشده‌اید؟

شایعه‌های پیرامون «جیمز باند» تیلور-جانسون را در هر رویدادی تعقیب می‌کنند.

«آرون تیلور-جانسون» با یک پرسش به پرسشی دیگر درباره بازی در نقش «جیمز باند» پاسخ داد. او که بنا بر گزارش نشریه «سان» پیشنهاد جانشینی با «دنیل کریگ» پس از «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) را از تهیه‌کنندگان چندگانه دریافت کرده، این هفته در مراسم افتتاحیه «مرد بلاگردان» (The Fall Guy) در بریتانیا حضور پیدا کرده بود و در مصاحبه با «آسوشیتد پرس» به پرسش دیگری درباره باند پاسخ داد.

او در مصاحبه با «اسکوایر» گفته بود شایعه پیوستن به چندگانه باند را رد یا تأیید نمی‌کند اما در مراسم افتتاحیه در پاسخ به این پرسش که آیا از این سؤالات خسته شده یا نه می‌گوید: «شما از این سؤال خسته نشده‌اید؟ روز خوبی داشته باشید.»

تیلور-جانسون می‌تواند به راحتی این شایعه را تکذیب و به یک «نه» ساده بسنده کند اما با این نوع پاسخ دادن گمانه‌زنی را تقویت می‌کند. سال گذشته گزارش شد که تیلور-جانسون با «باربارا بروکلی» تهیه‌کننده باند در استودیوهای پاین‌وود انگلستان ملاقات کرده و به زودی به عنوان بازیگر جدید معرفی خواهد شد. اما اعتصابات هالیوود باعث شد که این انتخاب اعلام نشود و شایعه‌ها ادامه پیدا کنند.

تیلور-جانسون امسال فیلم «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) سونی را در سالن‌های سینما دارد و در صورت صحت شایعه‌ها، برای به دست آوردن نقش باند بر بازیگرانی چون «هنری کویل»، «ریچارد مدن»، «رگی جان پیج»، «ادریس البا» و بسیاری دیگر پیروز شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید