news-background
news-background

درخواست عجیب یک حامی فلسطین از الک بالدوین: «بگو لعنت به صهیونیسم تا ولت کنم»

بالدوین برخورد عجیبی با یک حامی فلسطین داشته است.

«الک بالدوین» در یک کافی شاب با فردی مواجه شده که از او درخواست می‌کند بگوید: «فلسطین را آزاد کنید.» بازیگر در واکنش به این خواسته فرد دقایقی متانت نشان می‌دهد و بعد سعی می‌کند دوربین او را بگیرد. زمان وقوع این برخورد نامشخص است.

ویدیویی که از این برخورد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که این فرد پادکستر و مجری برنامه «بارنی کرک‌هد و دوستان» به بالدوین نزدیک می‌شود و می‌گوید: «الک، می‌شود لطفاً یک بار بگویی «فلسطین را آزاد کنید».

این زن سپس دوباره به بازیگر ۶۶ ساله اصرار می‌کند: «الک، «فلسطین را آزاد کنید»، فقط یک بار، و بعد ولت می‌کنم. تنهایت می‌گذارم، قسم می‌خورم. فقط یک بار بگو «فلسطین را آزاد کنید»، یک بار.» او ادامه می‌دهد: «لعنت به اسرائیل. لعنت به صهیونیسم.»

مجری پادکست حتی پرونده حقوقی بالدوین را به میان می‌کشد و از او می‌خواهد توضیح دهد که چرا «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم «راست» (Rust) را با تیراندازی کشته است: «چرا آن زن را کشتی، او را کشتی و به زندان نرفتی.»

بازیگر سریال «۳۰ راک» (30 Rock) ادعا می‌کند که وقتی اسلحه فیلمبرداری را به سمت هاچینز گرفته ماشه را نکشیده و درون اسلحه نباید گلوله واقعی قرار می‌گرفته است. «هانا گوتیرز-رید» کارشناس اسلحه فیلم هفته پیش به جرم قتل غیرعمد به ۱۸ ماه حبس محکوم شد.

در لحظاتی از این درگیری، کارگر کافی شاپ سعی می‌کند مانع مزاحمت مجری پادکست شود و بالدوین از او می‌خواهد با پلیس تماس بگیرد. این ویدیو وقتی قطع می‌شود که بازیگر می‌خواهد دوربین را از مجری بگیرد.

این اولین بار نیست که بالدوین با یکی از حامیان فلسطین درگیر می‌شود. دسامبر گذشته گروهی از معترضین به حملات اسرائیل به غزه به بالدوین نزدیک شده و از او خواسته بودند اسرائیل را محکوم کند. بالدوین در واکنش گفته بود: «نه، من از صلح برای غزه حمایت می‌کنم.» این جمله بازیگر آن گروه را خشمگین کرد و تنش را افزایش داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۱

یه جماعت الاف بی خاصیت تا میبینه جامعه رو یه چیزی حساس شده سوار اون موج میشه تا یه کاسبی کنه از توش این جماعت حتی آدم هم میکشن برای پول

نمایش اسپویل
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۰

🤣🤣🤣🤣🤣 مردم دیووانه شدن عجب تیتری بود سینما🤣🤣🤣

نمایش اسپویل
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵

همش داشتم حرص میخوردم تا جایی که رفت و یه مشت زد به این آدم لجن

نمایش اسپویل