همش داشتم حرص میخوردم تا جایی که رفت و یه مشت زد به این آدم لجن
۱۴۰۱ تیر ۱۱ ۱۴:۳۴
تو ملت متمدن ما که به ظاهر برعکسه، از کامنت ها هم مشخصه اگه کسی الان بیاد طرفداری کنه از این گرایشات و هویت های جنسی ، یا بهش میگن ضد طبیعت الهی یا شیطان پرست و ... فلذا تو این سایت و اکثر سایت ها(ایرانی) توپ میدان در دست جردن پیترسون و طرفداراشه...
حرف بعضی از دوستان واقعا به جا و درسته که میگن فرصت و فضا باید برای بحث علمی و نقد راجب این موضوعات باشه ، ولی مشکل ماجرا از دوطرف و تعصبات بی خود نشعت میگیره،
۱۴۰۳ اردیبهشت ۰۴ ۱۱:۰۵
همش داشتم حرص میخوردم تا جایی که رفت و یه مشت زد به این آدم لجن
۱۴۰۱ تیر ۱۱ ۱۴:۳۴
تو ملت متمدن ما که به ظاهر برعکسه، از کامنت ها هم مشخصه اگه کسی الان بیاد طرفداری کنه از این گرایشات و هویت های جنسی ، یا بهش میگن ضد طبیعت الهی یا شیطان پرست و ... فلذا تو این سایت و اکثر سایت ها(ایرانی) توپ میدان در دست جردن پیترسون و طرفداراشه... حرف بعضی از دوستان واقعا به جا و درسته که میگن فرصت و فضا باید برای بحث علمی و نقد راجب این موضوعات باشه ، ولی مشکل ماجرا از دوطرف و تعصبات بی خود نشعت میگیره،