news-background
news-background

دومین تریلر رسمی Deadpool & Wolverine

تا اکران فیلم «ددپول و ولورین» کمتر از صد روز باقی مانده است.

مارول پس از انتشار یک تیزر کوتاه دومین تریلر رسمی فیلم «ددپول و ولورین»(Deadpool & Wolverine) را رونمایی کرد. «رایان رینولدز» در این فیلم به کارگردانی «شان لوی» نقش ابرقهرمان نامیرای دنیای مارول را تکرار کرده است. لوی در «گای آزاد» (Free Guy) و «پروژه آدام» (The Adam Project) با «رایان رینولدز» همکاری کرده بود.

«رایان رینولدز» در «ددپول و ولورین» نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» نقش «پیتر»، و «اما کورین» نقش یک شخصیت شرور افشا نشده را بازی می‌کنند. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد اما «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای «ددپول ۳» بازمی‌گردند و به «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) می‌پیوندند. شایعه بازی «تیلور سوییفت» و بازگشت «سباستین استن» در این فیلم نیز شنیده شده است. سال گذشته این شایعه دیگر شنیده شد که «هنری کویل» بازیگر «سوپرمن» و «ویچر» (The Witcher) نقش نسخه‌ای از شخصیت «ولورین» را در «ددپول و ولورین» بازی کرده و به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شده است.

لوی پیش‌تر در مصاحبه با «اسکرین رنت» توضیح داده بود که چرا این فیلم سومین قسمت چندگانه «ددپول» است اما «ددپول ۳» نیست: «از طرفی برای من یک فرصت بود. سومین فیلم «ددپول» است اما «ددپول ۳» نیست. و سعی نمی‌کند هیچ چیزی را از دو فیلم اول تقلید کند. فیلم‌های فوق‌العاده‌ای بودند اما این فیلم یک ماجراجویی دو نفره است.»

جکمن به «ورایتی» گفته بود با دیدن «ددپول» برای بازگشت موافقت کرده است: «بخش کوچکی از وجودم فکر می‌کند که حالا بهتر عمل خواهم کرد. آیا این غرور سالخوردگی یا چنین چیزی است؟ ولورین شخصیتی زجرکشیده است – زجرکشیده‌تر از من.» او اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم [رینولدز] تسلیم شده بود. برای او شوک بزرگی بود. مکثی طولانی کرد و سپس گفت: «زمان‌بندی این اتفاق باورنکردنی است.»»

«ددپول ۳» ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید