news-background
news-background

تیزر جدید Deadpool & Wolverine: مروری بر سرگذشت لوگان

سه ماه تا اکران فیلم «ددپول و ولورین» باقی مانده است.

مارول پوستر جدید و تیزر کوتاهی برای فیلم «ددپول و ولورین»(Deadpool & Wolverine) با بازی «رایان رینولدز» رونمایی کرد و وعده داد دومین تریلر کامل این دنباله دوشنبه منتشرخواهد شد. تریلر اول این فیلم در سوپر بول رونمایی شد و ۳۶۵ میلیون بیننده داشت.

تیزر جدید فیلم بر روی شخصیت «ولورین» با بازی «هیو جکمن» تمرکز می‌کند و صحنه‌هایی از فیلم‌های قبلی «ایکس-من» را نشان می‌دهد. صدای «ویلسون وید» یا «ددپول» با بازی رینولدز در این ویدیو شنیده می‌شود که می‌گوید: «عاقبت، چنگال‌هایت را زمین می‌گذاری، و این بسیاری را غمگین می‌کند. اما یک روز، رفیق قدیمی‌ات وید از تو می‌خواهد که دوباره برگردی. و وقتی از تو خواست، جواب «بله» بده.»

«رایان رینولدز» در «ددپول و ولورین» نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» نقش «پیتر»، و «اما کورین» نقش یک شخصیت شرور افشا نشده را بازی می‌کنند. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد اما «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای «ددپول ۳» بازمی‌گردند و به «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) می‌پیوندند. شایعه بازی «تیلور سوییفت» و بازگشت «سباستین استن» در این فیلم نیز شنیده شده است.

«شان لوی» که در «گای آزاد» (Free Guy) و «پروژه آدام» (The Adam Project) با «رایان رینولدز» همکاری کرده کارگردان «ددپول ۳» و «رت ریس» و «پل ورنیک» نویسندگان فیلم خواهند بود.

«ددپول ۳» ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید