news-background
news-background

اوما تورمن: Pulp Fiction آخرین فیلم تارانتینو بود که طبق برنامه ساخته شد

فیلم «قصه عامه‌پسند» سی‌امین دوره جشنواره تی‌سی‌ام را افتتاح کرده است.

«اوما تورمن»، «ساموئل ال. جکسون»، «جان تراولتا» و «هاروی کیتل» در پنجشنبه شب هفته پیش در جشنواره فیلم کلاسیک تی‌سی‌ام حضور پیدا کردند. این دوره از جشنواره با نمایش فیلم «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction) «کوئنتین تارانتینو» افتتاح می‌شد.

بازیگران «قصه‌عامه پسند» در این رویداد از تأثیر تارانتینو بر صنعت فیلمسازی گفتند اما تورمن با فرایند طولانی تولید فیلم‌های این کارگردان شوخی کرد. تورمن می‌گوید وقتی اولین بار با تارانتینو برخورد کرده او سینه‌فیلی جوان و جویای نام در هالیوود بوده و «قصه عامه‌پسند» آخرین فیلم اوست که طبق برنامه و فیلمنامه ساخته شده است.

تورمن می‌گوید: «شاید آخرین فیلم کوئنتین بود که طبق برنامه ساخته شد، وقتی که او واقعاً سعی کرد بر اساس روزها و هفته‌های تعیین شده فیلم بسازد. و فکر می‌کنم پس از آن، بر اساس بداهه‌پردازی عمل کرد.»

جکسون اضافه می‌کند که تارانتینو به بازیگران وقت زیادی برای تمرین می‌دهد و این باعث بیشتر شدن بداهه‌پردازی و فیلمبرداری روان‌تر می‌شود: «این یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی است که کوئنتین به ما بازیگران می‌دهد. من و جان به یک سونداستیج در استودیوی سونی رفتیم، روی زمین علامت زدند و ما صحنه کشتار را در آن فضا بازی کردیم، صحنه رانندگی، و همه صحنه‌هایی که باید بازی می‌کردیم را تمرین کردیم.»

«بروس ویلیس» که به آفازی مبتلا شده این مراسم را از دست داد اما تراولتا در اقدامی نادر دخترش «الا بلو تراولتا» را روی فرش قرمز برد. الا درباره این رویداد به «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «آه خدای من، سورئال است. شگفت‌انگیز است.» بازیگر اضافه می‌کند که تا ۱۸ سالگی اجازه دیدن «قصه عامه‌پسند را به دخترش نداده است: «همه‌اش را دوست داشت. او یک خوره فیلم است. سلیقه خیلی خوبی دارد.» الا می‌گوید: «تمام عمر درباره این فیلم شنیده و کلیپ‌هایش را دیده بودم، اما وقتی تماشایش کردم، دیدم که فیلم بی‌نقصی است. تعریف یک فیلم بی‌نقص است. برای کسی که یک بازیگر زن جویای نام است الهام‌بخش است.»

الا فرزند ۲۴ ساله تراولتا و «کلی پرستون» است که در سال ۲۰۲۰ از دنیا رفت. «جان تراولتا» و همسرش پسر ۱۳ ساله دیگری به نام بنجامین دارند اما پسر دیگرشان جت در سال ۲۰۰۹ و در ۱۶ سالگی از دنیا رفته است. الا سابقه بازیگری در «گم شو» (Get Lost) را دارد که از «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland) الهام گرفته شده است.

این رویداد یک روز پس از آنکه گزارش شد تارانتینو از کارگردانی فیلم «منتقد سینما» (The Movie Critic) صرف نظر کرده برگزار می‌شد. این فیلم قرار بود پایین آینده و پس از یک سال پیش‌تولید در لس‌آنجلس فیلمبرداری شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید