news-background
news-background

کیت هرینگتون: پس از Game of Thrones نقش قهرمانان را بازی نمی‌کنم

هرینگتون یک بار دیگر نسبت به بازی در نقش شخصیت‌های قهرمان ابراز بی‌میلی می‌کند.

«کیت هرینگتون» در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید پس از سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) تمایلی به بازی در نقش قهرمانان ندارد. این بازیگر ۳۷ ساله در سریال فانتزی اچ‌بی‌او نقش «جان اسنو» را بازی کرد که یکی از قهرمانان داستان بود.

او می‌گوید پس از «جان اسنو» تا مدت‌ها از نقش‌های مشابه فاصله می‌گیرد و به پروژه‌هایی چون «خون برای غبار» (Blood for Dust) می‌پیوندد: «اگر به نقش‌هایی که پس از شخصیت سرتاسر قهرمان «بازی تاج‌وتخت» بازی کردم بیندازم، باید اعتراف کنم که در برابر بازی در نقش یک قهرمان دافعه دارم. خیلی به نقش‌های قهرمانانه علاقه‌ای ندارم و اگر قرار باشد چنین نقشی بازی کنم باید کمی ضد-قهرمان-گونه باشد.»

هرینگتون سعی می‌کند علت را توضیح دهد: «بازی کردن این نقش‌های لعنتی و جذاب نشان دادنشان سخت است. به نظر من جذاب‌تر است که به عنوان یک بازیگر با کسی همدردی کنید که عمیقاً آسیب‌دیده و مقصر است، تا سعی کنید متوجه شوید چرا چنین کارهایی کرده‌اند. بازی در نقش مردی که همیشه کار درست را می‌کند و محرکش خوب بودن است، سخت‌تر است. و به نظر من کسانی که نقش قهرمانان کلاسیک را با موفقیت بازی می‌کنند، بسیار بااستعدادند. در حال حاضر، به دنبال بازی در نقش افراد به فنا رفته هستم.»

او نزدیک به چهار سال پیش به «تلگراف» گفته بود تمایلی ندارد در آینده نقش مردان قهرمان و «خاموش» را بازی کند. هرینگتون به تازگی اعلام کرده است که اچ‌بی‌او در حال حاضر قصد تولید اسپین‌آف «جان اسنو» را ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۹

آخه قیافه مثبتش به ضدقهرمان نمیخوره شی ایز ما کوین 😂😂😂 با اون صدای خفنش🤣

نمایش اسپویل