news-background
news-background

هیو جکمن به فیلم Madden دیوید او. راسل پیوست

فیلم «مدن» پاییز آینده فیلمبرداری می‌شود.

«هیو جکمن» در فیلم بیوگرافی «مدن» (بیوگرافی-Madden-دیوید-او-راسل-بازی-میکند">Madden) آمازون و ام‌جی‌ام به کارگردانی «دیوید او. راسل» به «ویل فرل» پیوسته است. راسل که پنج پروژه از جمله بیوگرافی «لیندا رانستد» با بازی «سنا گومز»، مینی‌سریال «فیفا» و «اسباب‌بازی‌ها» (Toys) با بازی «ساشا بارون کوئن» و «کیکی پالمر» را در دست ساخت دارد فیلم «مدن» را از پاییز آینده فیلمبرداری خواهد کرد.

فرل در این فیلم نقش «جان مدن» و «هیو جکمن» نقش «جو مونتانا» کوارتربک تیم‌های فوتبال آمریکایی سان فرانسیسکو و کانزاس سیتی را بازی می‌کند. «مدن» داستان یکی از برجسته‌ترین مفسران و مربیان «لیگ فوتبال ملی» (NFL) را روایت می‌کند. او از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۸ مربی تیم اوکلند ریدرز بود و بیشترین درصد پیروزی را در میان سرمربیان لیگ با بیش از ۱۰۰ بازی داشت. مدن پس از بازنشستگی از مربی‌گری در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا مفسر ورزشی بود و در بازی ویدیویی «مدن ان‌اف‌ال» که از سال ۱۹۸۸ تاکنون عرضه می‌شود مشارکت کرد. این فیلم رقابت میان مدن و مونتانا را به تصویر می‌کشد و بر اساس فیلمنامه «کامبرون کلارک» ساخته خواهد شد که در فهرست سیاه هالیوود قرار گرفته بود.

راسل با «آمستردام» (Amsterdam) شکست تجاری سختی خورد اما با «اخاذی آمریکایی» (American Hustle) ۱۰ نامزدی اسکار را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید