news-background
news-background

تولید فصل دوم سریال Fallout تأیید شد

آمازون فصل دوم سریال «فال‌اوت» را می‌سازد.

تولید فصل دوم سریال «فال‌اوت» (Fallout) به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «جاناتان نولان» و «لیسا جوی» در پرایم ویدیو رسماً تأیید شد. آمازون می‌گوید این سریال پربیننده‌ترین عنوان تاریخ پرایم ویدیو در سراسر دنیا از زمان پخش سریال «حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) بوده اما رقم دقیق بینندگان را مانند گذشته منتشر نکرده است.

این سریال بر اساس یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده و «والت دولر» را در یک دنیای پسا-آخرالزمانی دنبال می‌کند، انسانی که درون «والت ۱۳»، یکی از چند پناهگاه‌هایی برای بازماندگان جنگ هسته‌ای در کالیفرنیای جنوبی ساخته شده. لوسی با بازی «الا پرنل» یکی از شخصیت‌های اصلی قصه است که تمام عمر درون یک پناهگاه زندگی کرده و وقتی یک بحران او را به یک مأموریت نجات وادار می‌کند، متوجه می‌شود که سیاره با وجود حشرات غول‌پیکر و جانوران جهش‌یافته مختلف به یک جهنم تبدیل شده.

«الا پرنل» (Yellowjackets)، «والتون گاگینز» (The Hateful Eight)، «آرون موتن» (Emancipation)، «مویسس آریاس» (The King of Staten Island)، «کایل مک‌لکلان» (Twin Peaks)، «ساریتا چودوری» (Homeland)، «مایکل امرسون» (Person of Interest)، «لزلی اوگامز» (Deadpool)، «فرانسیس ترنر» (The Boys)، «دیو رجیستر» (Heightened)، «زک چری» (Severance)، «جانی پمبرتون» (Ant-Man)، «رودریگو لوتزی» (Dead Ringers)، «آنابل اوهیگان» (Law & Order: SVU) و «زینیا مندز-جونز» (The Wheel of Time) در این سریال ظاهر شدند.

نولان این هفته در مصاحبه با «آی‌جی‌ان» فاش کرد که بسیاری از دوستان سلبریتی‌اش با او تماس گرفته‌اند تا در فصل دوم سریال بازی کنند. یکی از آن‌ها «آرون پل» بازیگر سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) است: «آرون پل در مراسم افتتاحیه حضور داشت، انسانی که خیلی دوستش دارم. و بسیار مؤدب بود. بسیار مشتاق سریال بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید