news-background
news-background

فصل سوم سریال Lord of the Rings: The Rings of Power در دست ساخت است

آمازون فصل سوم سریال «حلقه‌های قدرت» را در دست ساخت دارد.

فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) تا پایان سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد اما آمازون مراحل ابتدایی تولید فصل سوم را آغاز کرده است. «ورنن سندرز» مدیر استودیوی تلویزیونی آمازون و ام‌جی‌ام با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرده است که «پاتریک مک‌کی» و «جی.دی. پین» پس از امضای قرارداد با این کمپانی وارد مراحل اولیه تولید فصل سوم سریال شده‌اند.

اتاق نویسندگی فصل سوم هنوز تشکیل نشده اما دو شورانر طرح کلی داستان فصل سوم را ریخته‌اند. مک‌کی و پین با امضای قرارداد سه ساله کمپانی جدید خودشان موسوم به «۱۰:۴۰ پی‌ام پروداکشنز» را رسماً راه‌اندازی می‌کنند.

فصل اول «حلقه‌های قدرت» سپتامبر ۲۰۲۲ پخش شد و علاوه بر رکوردشکنی در پرایم ویدیو به رتبه اول پربیننده‌ترین سریال‌ها در تمامی پلتفرم‌های استریم آمریکا رسید. آن فصل در نیوزلند و در حین پاندمی فیلمبرداری شد اما تولید پروژه از فصل دوم به بریتانیا منتقل شده است. انتظار می‌رود فصل سوم این عنوان فانتزی بر اساس آثار «جی. آر.آر. تالکین» در بریتانیا تولید شود.

پیش‌تر گزارش شده بود که «شارلوت براندستورم» فصل دوم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را کارگردانی می‌کند. «سناء حمری» فیلمساز آمریکایی-مراکشی و «لوییز هوپر» دیگر کارگردانان فصل دوم خواهند بود. آمازون پرایم ویدیو تأیید کرده است که فصل دوم مانند فصل اول از هشت اپیزود تشکیل شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید