news-background
news-background

تریلر فیلم Trap ام. نایت شیامالان

فیلم «تله» تابستان آینده اکران خواهد شد.

اولین تریلر رسمی فیلم «تله» (Trap) نشان می‌دهد که گره‌های نمادین داستان «ام. نایت شیامالان» کمی زودتر ایجاد می‌شوند. این تریلر اولین بار در سینماکان هفته پیش منتشر شد و ساعاتی پیش در صفحات استودیوی برادران وارنر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

«جاش هارنت» در این فیلم نقش پدری را بازی می‌کند که دختر نوجوانش را به یک کنسرت پاپ شبیه به «نیلور سوییفت» می‌برد. او پس از مدتی دخترش را تنها می‌گذارد تا از سرویس بهداشتی استفاده کند اما متوجه حضور غیرعادی پلیس می‌شود و وقتی علتش را می‌پرسد متوجه می‌شود که کنسرت «لیدی ریون» تله‌ای برای دستگیری یک قاتل زنجیره‌ای است. وقتی مرد در سرویس بهداشتی موبایلش را بیرون می‌آورد کاشف به عمل می‌آید که قاتل در واقع خود اوست.

شیامالان در رویداد «تابستان شیامالان» گفته بود ایده این فیلم دو سال پیش به ذهنش خطور کرده وقتی دخترش سالکا که نقش «لیدی ریون» را بازی می‌کند با کلمبیا رکورد قرارداد می‌بندند: «گاهی اوقات، فرهنگ همسو با شما حرکت می‌کند و گاهی نه. در این مورد، فرهنگ کنسرت امروز دیوانه‌وار است. تیلور [سوییفت] و بیانسه - یک مسئله فرهنگی است. و به نظر من جمع شدن کنار هم برای ما بسیار ارزشمند است. شاید پیش از دسترسی به موبایل‌ها و پاندمی کووید و همه آن اتفاقات تضمین شده می‌دانستیمش. اینکه فرهنگ به سمت این ایده حرکت کرده بسیار خوب است.»

این فیلمساز اضافه می‌کند که فیلم «باران ارغوانی»‌ (Purple Rain) الهام‌بخش او بوده است: «باید یک کنسرت را کاملاً می‌ساختیم و بعد فیلم را. کنسرت در حال برگزاری است. واقعی و حقیقی است. همه چیزش. می‌شد در آن حضور پیدا کرد و لذت برد.»

«تله» ۹ اوت اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید