news-background
news-background

سریال The Witcher با فصل پنجم به پایان می‌رسد

«ویچر» با فصل پنجم به پایان خواهد رسید.

نتفلیکس به صورت رسمی اعلام کرد که سریال فانتزی «ویچر» (The Witcher) با فصل پنجم به پایان می‌رسد. فصل‌های چهارم و پنجم این سریال با بازی «لیام همسورث» همزمان فیلمبرداری خواهند شد.

«هنری کویل» در سه فصل اول نقش «گرالت ریویا» را بازی کرد اما از فصل چهارم با «لیام همسورث» جایگزین خواهد شد. بر اساس گزارش‌های غیررسمی دیگر، یکی از علت‌های جدایی کویل که به بازی‌ها و کتاب‌های «آندژی ساپکوفسکی» علاقه زیادی دارد اضافه کردن مستقیم دیالوگ به سریال بدون توجه به خواسته شورانر و اختلاف نظر با سازندگان بوده است.

«لورن هیسریچ» شورانر سریال با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «افتخار بزرگی است که فیلمبرداری فصل ماقبل پایانی «ویچر» را با بازیگران درخشان از جمله چهره‌های جدیدی به رهبری «لیام همسورث» در نقش «گرالت ریویا» شروع می‌کنیم. خوشحالیم که می‌توانیم کتاب‌های «آندرژی ساپکوفسکی» را به پایانی رضایت‌بخش و حماسی برسانیم.»

فصل چهارم و پنجم سریال از سه کتاب آخر ساپکوفسکی با عناوین «تعمید آتش» (Baptism of Fire) ، «برج سایه» (The Tower of the Swallow) و «بانوی دریاچه» (Lady of the Lake) اقتباس خواهد شد. «لورنس فیشبورن»، «آنیا شالوترا» در نقش ینفر و «فرایا آلن» در نقش سیری دیگر بازیگران سریال در اپیزودهای بعدی خواهند بود.

اپیزودهای پایانی فصل سوم «ویچر» ۲۷ ژوئیه سال گذشته از نتفلیکس پخش شد و دو اپیزود آخر این فصل  بدترین امتیازات تاریخ سریال را از مخاطبین دریافت کرد. «فوربز» در آن زمان گزارش داد که هر هشت اپیزود سریال در بدترین امتیازهای تاریخ سریال را دریافت کرده‌اند و تمامی آن‌ها امتیاز کمتری نسبت به اپیزودهای فصل اول و دوم دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱

به نظرم گرگ سفید ( گرالت ) ردایی است که برای هنری کاویل دوخته شده است و سازندگان سریال در فصل آخر با فیلمنامه ای بد سریالی که می توانست یکی از بهترین سریالها باشد خراب کردند . و جالب آنکه سازندگان سریال تماشاگران را متهم کردند که حوصله کافی ندارند ! .هرچند فصل آول آن هنوز یکی از بهترینها است . تا ببینیم چه می شود .

نمایش اسپویل