news-background
news-background

فیلم A Complete Unknown: اولین ویدیو از خوانندگی تیموتی شالامی در نقش باب دیلن

شالامی در فیلم «کاملاً ناشناخته» ترانه‌های «باب دیلن» را می‌خواند.

اولین ویدیو از خوانندگی «تیموتی شالامی» در فیلم بیوگرافی «کاملاً ناشناخته» (A Complete Unknown) به کارگردانی «جیمز منگولد» در شبکه‌ها‌ی اجتماعی درز کرد. در هفته‌های گذشته اولین تصاویر پشت صحنه از شالامی و «ال فنینگ» منتشر شده بود.

در این ویدیو شالامی به همراه «مانیکا باربارو» در نقش «جون بایز» روی صحنه‌ای در نیوجرزی رفته است. هر دوی آن‌ها گیتارهایی به دست دارند و می‌نوازند اما در بخش‌های پایانی کلیپ، شالامی هارمونیکا‌نوازی می‌کند.

شالامی نقش دیلن را در دوران جوانی بازی کند که در آستانه تبدیل شدن به یک خواننده سنتی بود اما در عوض به راک اند رول روی آورد و گیتار آکوستیک خود را با امپ و گیتار الکتریک تعویض و در نهایت موسیقی راک را متحول کرد. فنینگ که در فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» (A Rainy Day in New York) «وودی آلن» با شالامی همکاری کرده نقش «سیلوی روسو» معشوق دیلن در اوایل دهه ۱۹۶۰ را بازی می‌کند.

شالامی پیش‌تر در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» گفته بود تمایل دارد «آستین باتلر» در فیلم «کاملاً ناشناخته» نقش «الویس پرسلی» را بازی کند. باتلر که در «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) مقابل شالامی دیده شده در فیلم «الویس» (Elvis) «باز لورمن» نقش «سلطان راک اند رول» را بازی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید