news-background
news-background

پارک چان ووک سریال Oldboy را به زبان انگلیسی می‌سازد

«پارک چان ووک» نسخه تلویزیونی و انگلیسی زبان فیلم «اولدبوی» (Oldboy) را با همکاری استودیوی لاینزگیت می‌سازد. او که نسخه سینمایی فیلم را نوشت و کارگردانی کرد به همراه «سید لیم» تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

نسخه سینمایی که در سال ۲۰۰۳ اکران شد درباره مردی است که پس از ربوده و زندانی شدن به مدت پانزده سال آزاد می‌شود و باید رباینده و علت زندانی شدن خود را کشف کند. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۴ درصد دریافت کرده است. «اولدبوی» دومین قسمت از سه‌گانه «انتقام» پارک پس از «همدردی با آقای انتقام» (Sympathy for Mr. Vengeance) و پیش از «بانو انتقام» (Lady Vengeance) بود و در سال ۲۰۰۴ در جشنواره کن جایزه «گران پری» را دریافت کرد. «اسپایک لی» در سال ۲۰۱۳ با «جاش برولین» این فیلم را بازسازی کرده بود.

استودیوی نئون تابستان سال گذشته «اولدبوی» را به مناسبت بیستمین سالگرد اکران در ۲۵۰ سالن سینما در آمریکا به نمایش درآورد در اولین هفته از ۱ میلیون دلار عبور کرد. ماه گذشته گزارش شد که «پارک چان ووک» فیلم جدیدی را از پاییز آینده فیلمبرداری می‌کند. نشریات کره گزارش داده‌اند که این فیلم با عنوان «تبر» (The Ax) بازسازی فیلم فرانسوی کوستا-گاوراس به همین نام خواهد بود و پارک از سال‌ها قبل به دنبال بازسازی آن است. پارک در سال ۲۰۲۲ فیلم «تصمیم جدایی» (Decision to Leave) را اکران کرده و سه اپیزود از سریال «همدرد» (The Sympathizer) اچ‌بی‌او با بازی «رابرت داونی جونیور» را نوشته و کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید