news-background
news-background

ادعای یک تهیه‌کننده: سیدنی سویینی نه زیباست و نه بازیگری بلد است؛ واکنش بازیگر

یک تهیه‌کننده می‌گوید سویینی بازیگری «بلد نیست.»

«سیدنی سویینی»‌ به ادعای تهیه‌کننده‌ای که گفته بود او «زیبا نیست» و «نمی‌تواند بازیگری کند» واکنش نشان داد. «کارول بام» تهیه‌کننده کهنه‌کار هالیوودی فیلم کمدی-رمانتیک «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) را «غیرقابل‌تماشا» خوانده است.

سویینی پس از چند روز از طریق نمایندگانش به این ادعا واکنش نشان داده و با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «چه غم‌انگیز است که زنی به جای استفاده از جایگاهش برای به اشتراک گذاشتن تجارب و تخصص خود به زن دیگری حمله می‌کند. اگر این درسی است که او در طول دهه‌ها فعالیت در این صنعت یاد گرفته و احساس می‌کند آموختنش به دانشجویان شایسته است، جای تأسف دارد. بی‌اعتبار کردن یک همکار تهیه‌کننده زن نشان‌دهنده شخصیت خانم بام است.»

بام که به عنوان تهیه‌کننده «شباهت کامل» (Dead Ringers) و سریال «بافی خون‌آشام‌کش» (Buffy the Vampire Slayer) را در کارنامه دارد، در یک مصاحبه با «جنت مسلین» منتقد سینما در نیویورک این ادعا را مطرح کرده است.

«دیلی میل» گزارش داده است که بام می‌گوید: «بازیگری هست که همه می‌شناسند: سیدنی سویینی. او را درک نمی‌کنم. فیلم [«هرکسی به جز تو»] او را در هواپیما می‌دیدم چون می‌خواستم ببینمش. می‌خواستم ببینم که او کیست و چرا همه درباره او حرف می‌زنند. این فیلم غیرقابل‌دیدن را نگاه کردم - از کسانی که این فیلم را دوست داشتند عذرخواهی می‌کنم... یک فیلم کمدی رمانتیک که همه در آن از یکدیگر بیزارند.»

بام که استاد یار دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است ادامه می‌دهد: «به دانشجویانم گفتم: «این دختر را برای من توضیح دهید. زیبا نیست، بازیگری بلد نیست. چرا این همه محبوب است؟» هیچ‌کس جوابی نداشت. اما بعد این سؤال مطرح شد: «اگر می‌توانستید به دلیل حضور او فیلمی بسازید، آیا حاضر بودید این کار را بکنید؟» پاسخ به این سؤال بسیار دشوار خواهد بود چون همه ما دوست داریم آن فیلم ساخته شود و چه کسی حاضر است به چراغ سبز نه بگوید؟ هیچ‌یک از کسانی که می‌شناسم حاضر نیستند. وظیفه شما این است که فیلم را بسازید.»

«تی‌ام‌زی» گزارش داده است که نمایندگان بام می‌گویند تهیه‌کننده از این اظهارات «پشیمان» است. سویینی پس از آنکه با سریال «سرخوشی» (Euphoria) به شهرت رسید به فیلم‌های زیادی پیوست. او سال گذشته دو فیلم «هر کسی به جز تو» و «مادام وب» (Madame Web) و در سال ۲۰۲۴ فیلم «معصوم» (Immaculate) را در سالن‌های سینما داشت. فیلم «هر کسی به جز تو» ۲۱۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۷

ولی عین حقیقته. نه خوشکله نه بازیگره نه کاریزمایی چیزی داره

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۵

باز یه نفر درخشید زنا شروع کردن هیت دادن مث ریچل تو سریال فرندز که مدام هیت الکی میدادن

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۲

حسود هرگز نیاسود

نمایش اسپویل