news-background
news-background

اولین تصویر از کریستن استوارت و مایکل سرا در فیلم کمدی Sacramento

«ساکرامنتو» سال گذشته فیلمبرداری شد.

جشنواره فیلم ترایبکا اولین تصویر رسمی از کمدی جاده‌ای «ساکرامنتو» (Sacramento) با بازی «کریستن استوارت»، «مایکل سرا»، «مایکل آنگارانو» و «مایا ارسکین» را رونمایی کرد. استوارت در سال ۲۰۲۴ دو فیلم مستقل دیگر «عشق دروغ خونریزی» (Love Lies Bleeding) و «عاشقم باش» (Love Me) را در ساندنس داشته است.

«ساکرامنتو» داستانی در مورد ریکی با بازی آنگارانو که جوانی پرانرژی است و گلن با بازی سرا که دوست قدیمی اوست روایت می‌کند. آن‌ها در سفری جاده‌ای از لس‌آنجلس به ساکرامنتو به گذشته می‌اندیشند و آینده را زیر سؤال می‌برند. ارسکین نقش تالی همسر ریکی و استوارت نقش رزی همسر گلن را بازی می‌کنند.

آنگارانو پس از «خیابان‌ها» (Avenues) در سال ۲۰۱۷ دومین فیلم بلندش را در مقام کارگردان ساخته است. فیلم جدید او در بخش فیلم‌های آمریکایی داستانی جشنواره ترایبکا اکران می‌شود و با فیلم‌هایی چون «کشور ناشناخته» (The Unknown Country) «موریسا مالتس» رقابت می‌کند.

ارسکین که به تازگی سریال «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Mrs. Smith) را در پرایم ویدیو داشته شریک زندگی واقعی آنگارانو است. آنگارانو فیلمنامه «ساکرامنتو» را با همکاری «کریس اسمیت» به نگارش درآورده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید