news-background
news-background

انتقاد برایان کاکس از نمایش «وحشتناک» واکین فینیکس در Napoleon: من بهتر بازی می‌کردم

«برایان کاکس» می‌گوید اگر «ریدلی اسکات» او را برای نقش «ناپلئون بناپارت» انتخاب کرده بود نمایش بهتری نسبت به «واکین فینیکس» نشان می‌داد. بازیگر سریال «وراثت» (Succession) در مصاحبه با «استاندارد» از فیلم «ناپلئون» (Napoleon) که واکنش‌های مختلفی دریافت کرد انتقاد کرده است.

کاکس بازی فینیکس را «وحشتناک» می‌خواند و می‌گوید: «وحشتناک. وحشتناک است. نمایش واکین فینیکس حقیقتاً وحشتناک است. واقعاً ترسناک است. نمی‌دانم چه فکری پیش خودش کرده. به نظر من کاملاً تقصیر خودش است و ریدلی اسکات کمکی به او نمی‌کند. می‌توانم به شما بگویم که من خیلی بهتر بازی می‌کردم. می‌توان دید که درام خوبی است. نه - دروغ است.»

بسیاری از منتقدین از خطاهای تاریخی «ناپلئون» انتقاد کردند اما اسکات به آن‌ها توصیه کرد «بروید پی زندگی‌تان» و منتقدین دیگری حتی از آن حمایت کردند. امتیاز فیلم تا امروز در «راتن تومیتوز» به ۵۷ درصد و در «متاکریتیک» به ۶۴ رسیده است. «ناپلئون» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری برای اپل تولید شد و در سراسر دنیا ۲۲۱ میلیون دلار فروخت.

«ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» و «ونسا کربی» در نقش ناپلئون و همسرش جوزفین رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرد. «طاهر رحیم» بازیگر نقش «پل باراس» رهبر «انقلاب فرانسه» است.

«پل شریدر» پیش از کاکس از فینیکس در «ناپلئون» انتقاد کرده و گفته بود: «واکین فینیکس بی‌کاریزماترین بازیگری است که می‌شد انتخاب کرد. چگونه چنین مرد ملایمی می‌تواند به این همه دستاورد نظامی برسد؟ برای یک لحظه هم باور نمی‌کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید