news-background
news-background

تریلر فیلم Daddio با بازی شان پن و داکوتا جانسون

پن و جانسون در درام تک-لوکیشنی «ددیو» همکاری کرده‌اند.

اولین تریلر فیلم درام «ددیو» (Daddio) به کارگردانی «کریستی هال» و بازی «شان پن» و «داکوتا جانسون» رونمایی شد. هال اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان از «پنجره پشتی» (Rear Window)، «۱۲ مرد خشمگین» (12 Angry Men) و «لاک»‌ (Locke) الهام گرفته است.

این درام که اولین بار در جشنواره تورنتو سال گذشته اکران شد برخورد صمیمانه میان دو غریبه را به تصویر می‌کشد که از همه‌چیز از عشق گرفته تا علوم رایانه‌ای و ضربه‌های روحی در دوران کودکی حرف می‌زنند. داستان این فیلم فقط در یک لوکیشن قرار داده شده و سفری با تاکسی از فرودگاه جی‌اف‌کی به منهتن را روایت می‌کند. جانسون و پن تنها بازیگران فیلم خواهند بود.

هال در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» از نمایش جانسون ستایش کرده است: «او پیچیدگی ستایش‌برانگیزی به شخصیتش می‌بخشد، و اعماق آن را چنان ماهرانه می‌کاود و به جاهایی می‌رساند که من هرگز تصور نمی‌کردم. از آغاز تا پایان، واقعاً نمی‌توان چشم از فیلم برداشت. او شخصیتی را مجسم می‌کند که هم با اعتماد به نفس و هم شکننده است.»

او درباره شخصیت پن می‌گوید: «راننده تاکسی ما باید هم عمیقاً جذاب می‌بود و هم به‌شکلی ناباورانه هتاک. او بی‌نهایت باهوش اما به شکلی هولناک پست است، به‌شدت رشدیافته اما گیر افتاده در دوران خودش، ظاهری سخت دارد اما قلبی مهربان. هیچ‌کس دیگری در دنیا نمی‌شناسم که بتواند به راحتی به همه این حقایق درون یک شخصیت فراموش‌نشدنی اجازه همزیستی بدهد.»

«ددیو» ۲۸ ژوئن در آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید