news-background
news-background

دیدار دوباره تری گیلیام با جانی دپ در مراسم اکران Jeanne Du Barry

دپ در مراسم اکران «ژان دو باری» در بریتانیا با گیلیام دیدار کرد.

«جانی دپ» روی فرش قرمز مراسم اکران فیلم «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) به کارگردانی «مایون» با «تری گیلیام» دیدار کرد. این دو در فیلم‌های «ترس و نفرت در لاس وگاس» (Fear and Loathing in Las Vegas) و «تخیلات دکتر پارناسوس»‌ (The Imaginarium of Doctor Parnassus) که در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۹ اکران شدند همکاری کرده‌اند.

گیلیام با دیدن دپ به شوخی می‌گوید ده دقیقه تأخیر داشته و نمایش فیلم آغاز شده است. او پیش از آنکه دپ را در آغوش بگیرد احتمالاً به خاطر کاهش وزنی که داشته «جکی چان جدید» می‌خواند. دپ پاسخ شوخی گیلیام را با این جمله می‌دهد: «خانم‌ها و آقایان، آقای تیم برتون.»

«ژان دو باری» اولین بار نزدیک به یک سال قبل در جشنواره کن اکران شد و دپ پس از مدت‌ها روی فرش قرمز رفت. دپ در فیلم «ژان دو باری» نقش «شاه لوئی پانزدهم» را بازی می‌کند و مایون علاوه بر کارگردانی در نقش اصلی ظاهر خواهد شد. داستان این درام جاه‌طلبانه برداشت آزادی از زندگی دو باری توصیف شده است. این زن جوان در فقر زاده شد و در طبقه کارگر رشد کرد اما ذکاوتش او را به از نردبان طبقات جامعه بالا برد تا به یار محبوب «لوئی پانزدهم» تبدیل شود.

دپ دوشنبه شب در این مراسم می‌گوید از اینکه مایون برای «ژان دو باری» با او تماس گرفته غافلگیر شده است: «به نظرم منطقی نبود، سعی کردم او را منصرف کنم. گوش نمی‌داد و شهامت زیادی داشت که من را به فهرست بازیگران اضافه کرد.» او می‌گوید: «احساس می‌کنم بسیار خوش‌اقبال بوده‌ام - به شکل عجیب و غریب و نامعقولی خوش‌اقبال.»

مایون می‌گوید: «فیلمی است که از سال ۲۰۱۶ در پی ساختنش بودم و از سال‌ها قبل روی «ژان دو باری» وسواس پیدا کردم چون او پیش از هر کس دیگری یک فمینیست بود.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید