news-background
news-background

کوین فایگی تأیید کرد: عنوان رسمی فیلم Thunderbolts ستاره‌دار است

مدیر استودیوی مارول وجود ستاره در عنوان رسمی فیلم «تاندربولتس» را تأیید کرد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول پنجشنبه این هفته در سینماکان تأیید کرد که علامت ستاره بخشی از عنوان رسمی فیلم «تاندربولتس*» (Thunderbolts*) خواهد بود. «اریک پیرسون» که «بیوه سیاه» (Black Widow) را در کارنامه دارد، نویسنده فیلمنامه و «جک شرایر» کارگردان فیلم «تاندربولتس» است.

این ستاره در ویدیویی که «فلورنس پیو» از صحنه فیلمبرداری فیلم منتشر کرد و سپس استودیوی مارول به اشتراک گذاشت دیده شده بود. فایگی می‌گوید علت اضافه شدن ستاره را پس از اکران فیلم توضیح خواهد داد.

فایگی می‌گوید: «بله، ستاره را در عنوان «تاندربولتس*» می‌بینید. این عنوان رسمی است و ما تا وقتی که فیلم بیرون می‌آید در موردش حرف نخواهیم زد.» او در بخش دیگری از سینماکان اضافه می‌کند: «ما برای سالن‌های سینما فیلم می‌سازیم، آن‌ها را به یک رویداد تبدیل می‌کنیم، به آنجا تعلق دارند.»

«فلورنس پیو» در نقش «یلنا بلوا»، «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز»، «دیوید هاربر» در نقش «رد گاردین»، «هانا جان-کامن» در نقش «گوست»، «وایت راسل» در نقش «جان واکر»، «الگا کوریلنکو» در نقش «تسک‌مستر»، «آیو ادبیری» در نقشی افشا نشده، و «جولیا لویی-درایفس» در نقش «کنتسا ولنتینا آلگرا دی فانتین» در این فیلم ظاهر خواهند شد. «لوییس پولمن» بازیگر «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun Maverick) در نقش «سنتری» (Sentry) و «جرالدین ویسواناتان» از فیلم «عروسک‌های فراری» (Drive-Away Dolls) دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«تاندربولتس*» بخش پایانی فاز پنجم «دنیای سینمایی مارول» است و ۲ مه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید