news-background
news-background

آنتونی مکی به دنبال انتقام‌گیری از تام هالند؛ اولین تصاویر رسمی از فیلم Captain America: Brave New World

اولین تصاویر رسمی فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» رونمایی شد.

مارول در آخرین روز برگزاری سینماکان از اولین تصاویر رسمی فیلم «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World) رونمایی کرد. این استودیو برای سالن‌داران تیزر این فیلم با بازی «آنتونی مکی» و «هریسون فورد» را به نمایش درآورد اما هواداران برای دیدن این ویدیو باید تا کامیک کان آینده منتظر بمانند. «ژولیوس اونا» کارگردان نیجریه‌ای-آمریکایی را برای کارگردانی «کاپیتان آمریکا ۴» انتخاب شده است.

«آنتونی مکی» نقش «سم ویلسون» را تکرار می‌کند اما به جای «فالکن» از این پس «کاپیتان آمریکا» خواهد بود و جانشین «کریس اوانز» شده است. «هریسون فورد» نقش «ژنرال تادیوس «تاندربولت» راس» را بازی می‌کند که حالا رئیس جمهور ایالات متحده است. «دنیای قشنگ نو» وقایع سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) که در سال ۲۰۲۱ از دیزنی+ پخش شد را پیگیری می‌کند.

فورد در نقش رئیس جمهور از «سم ویلسون» می‌خواهد «انتقام‌جویان» را احیا کند. او از عملکرد ویلسون در مکزیک راضی است اما ویلسون اختلاف نظراتی با او دارد. مکی در این رویداد می‌گوید خوشحال است که بالأخره فیلم مارول خودش را دارد.

«تام هالند» در سینماکان سال ۲۰۲۱ با این موضوع شوخی کرده بود که مکی در «دنیای سینمایی مارول» فیلم جداگانه خودش را ندارد. مکی در مصاحبه جدیدی با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید وقت «انتقام» از هالند رسیده است: «اطمینان پیدا می‌کنم که مارول او را به مراسم افتتاحیه می‌آورد، و بعد او را کنار خودم می‌نشانم، و نگاهش می‌کنم که فیلم من را نگاه می‌کند.»

«کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید