news-background
news-background

اولین تجربه بازیگری آیس اسپایس با فیلم High And Low دنزل واشینگتن

فیلم «بهشت و دوزخ» را «اسپایک لی» کارگردانی می‌‌کند.

«آیس اسپایس با فیلم «بهشت و دوزخ» (High and Low) اپل و ای-۲۴ به کارگردانی «اسپایک لی» وارد دنیای بازیگری می‌شود. «دنزل واشینگتن» در این فیلم برای پنجمین بار با لی همکاری خواهد کرد.

«ورایتی»‌ گزارش داده است که «آیس اسپایس» در چند صحنه مقابل دوربین رفته است. از داستان فیلم جزئیاتی درز نکرده اما لی از فیلمی به همین نام ساخته «آکیرا کوروساوا» الهام گرفته است. داستان تریلر جنایی کارگردان ژاپنی درباره مدیر یک کمپانی کفش در یوکوهاما بود که پس از ربوده شدن اشتباهی پسر راننده‌اش قربانی اخاذی می‌شود.

«آیس اسپایس» یک رپر ۲۴ ساله اهل نیویورک است که تا پایان سال اولین آلبومش (Y2K) را منتشر خواهد کرد. این رپر می‌گوید ضبط و تنظیم آلبوم به پایان رسیده و «تست خودرو» را با موفقیت پشت سر گذاشته است. «آیس اسپایس» تابستان گذشته در چند کنسرت به همراه «تیلور سوییفت» روی صحنه رفت.

پیش‌تر گزارش شده بود که «جفری رایت» دیگر بازیگر بازسازی «بهشت و دوزخ» است. لی با همکاری «آلن فاکس» فیلمنامه بازسازی را می‌نویسد و در کنار واشینگتن، «تاد بلک» از کمپانی «اسکیپ آرتیستس» و «جیسون مایکل برمان» از «ماندالی پیکجرز» تهیه‌کننده فیلم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید