news-background
news-background

هنری کویل از شمشیرزنی در Highlander می‌گوید؛ In the Grey عنوان فیلم جدید کویل و گای ریچی

عنوان فیلم جدید «هنری کویل» و «گای ریچی» اعلام شد.

«هنری کویل» در دومین روز نمایشگاه سینماکان لاس وگاس از بازسازی «هایلندر» (Highlander) و فیلم جدیدی گفت که با همکاری «گای ریچی» ساخته می‌شود.

بازیگر «ویچر» (The Witcher) برای سالن‌داران از فیلم «هایلندر» به کارگردانی «چاد استاهلسکی» برای استودیوی لاینزگیت و دو فیلم «گای ریچی» گفت: «وزارت جنگ ناجوانمردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) که این هفته اکران می‌شود و فیلم جدیدی تحت عنوان «در خاکستری» (In the Grey) با بازی «جیک جیلنهال» و «ایسا گنزالس».

کویل در پاسخ به این پرسش که آیا مدل ریشی وجود دارد که او را خوب نشان ندهد به شوخی می‌گوید: «چند مدل امتحان کرده‌ایم.» او در ادامه می‌گوید ظاهرش در فیلم اکشن ریچی را خیلی دوست دارد: «جدا از آن سبیل بحث‌برانگیز اوایل دوران بازیگری‌ام این ویژگی ظاهری معمول من نیست.»

کویل سپس از جیلنهال ستایش می‌کند و درباره همکاری مجدد با ریچی می‌گوید: «در این مرحله، ما دوستانی قدیمی شده‌ایم. تا جایی که او یک مونولوگ تحویلم می‌دهد و من باید [همان روز] آن را یاد بگیرم.» او اضافه می‌کند که مخاطبین می‌توانند منتظر همکاری‌های بیشتری با جیلنهال باشند.

او ادامه می‌دهد:‌ «گای محیط بسیار خوبی در صحنه فیلمبرداری به وجود می‌آورد. آزادی هنری وجود دارد، و مونولوگ‌ها از اینجا پدید می‌آیند. مردم صحنه‌ها را به خانواده تشبیه می‌کنند. تا حدی چنین است، اما لزوماً نه خانواده‌ای که بخواهید همیشه کنارش باشید. در مورد گای واقعاً یک خانواده است.»

کویل درباره ریبوت «هایلندر» می‌گوید: «عاشق فیلم‌های اریجینال هستم، چه خوب و چه بد. یکی از آثاری بود که وقتی فیلمنامه را خواندم نمی‌دانستم به چه سمتی خواهیم رفت.» او اضافه می‌کند که استاهلسکی و دیگر عوامل تصمیم گرفته‌اند «معنای این شخصیت‌ها» را عمیقاً درک کنند. کویل سپس وعده می‌دهد: «اگر فکر می‌کنید شمشیرزنی من را دیده‌اید، پس بدانید هیچ ندیده‌اید.»

«هایلندر» در سال ۱۹۸۶ اکران شد و «کریستفر لمبرت»، «شان کانری» و «کلنسی براون» نقش نامیرایانی را بازی کردند که در جستجوی قدرت بیشتر یکدیگر را تعقیب می‌کردند. برای آن فیلم چهار دنباله و چن دسریال تلویزیونی و پروژه‌های انیمیشن ساخته شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید