news-background
news-background

تاد فیلیپس: Joker: Folie à Deux از قسمت اول منحرف نمی‌شود

«جوکر ۲» در ماه اکتبر اکران خواهد شد.

«تاد فیلیپس» در سینماکان به شایعه‌ای که از مدت‌ها قبل پیرامون «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) شنیده می‌شود واکنش نشان داده است. در طول ماه‌های گذشته گزارش شده بود که این دنباله با بازی «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا» حاوی سکانس‌های موزیکال پیچیده است.

فیلیپس در سینماکان لاس‌وگاس تریلر فیلم را رونمایی می‌کند که نشان می‌دهد «آرتور فلک» با بازی فینیکس وارد یک رابطه رمانتیک با «هارلین کویینزل» با بازی گاگا می‌شود. این تریلر کاور «آنچه دنیا می‌خواهد عشق است» (What the World Needs Now Is Love) را ساوندترک کرده و فاش می‌کند که این دو از آسایشگاه روانی آرکهام فرار می‌کنند.

فیلیپس درباره لحن فیلم می‌گوید:‌ «ما آن‌گونه در موردش حرف نزدیم، اما مایلم بگویم فیلمی است که موسیقی یک عنصر اساسی آن به شمار می‌آید. به نظر من، این ادعا باعث نمی‌شود که از فیلم اول منحرف باشد. آرتور عجیب و گوشه‌گیر و چنین چیزهایی است، اما درونش موسیقی وجود دارد... یک گام بلند به نظر نمی‌رسید. فیلم متفاوتی است، اما فکر می‌کنم وقتی آن را ببینید منطقی به نظر می‌رسد.»

او درباره انتخاب گاگا برای این فیلم می‌گوید: «گاگا را انتخاب کردیم چون او جادوست. من یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) بودم... با آن فیلم اولین بار با او ملاقات کردم و کارش را دیدم. وقتی فیلمنامه را می‌نوشتیم، اسکات [سیلور] که با من همکاری کرده، به او بازمی‌گشت.»

«ورایتی» پیش‌تر گزارش داده بود که این فیلم «بیشتر یک جوک‌باکس موزیکال» است و دربرگیرنده دست کم ۱۵ ترانه بازخوانی شده. یکی از این ترانه‌ها «این سرگرمی است» (That’s Entertainment) از موزیکال «بند واگن» (The Band Wagon) سال ۱۹۵۳ است اما درها برای یک یا دو ترانه اریجینال باز گذاشته شده. «هیلدور گودانادوتیر» آهنگساز برنده اسکار قسمت اول موسیقی متن این دنباله را ساخته است.

«جوکر ۲» ۴ اکتبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید