news-background
news-background

هیلی استاینفلد به فیلم فراطبیعی رایان کوگلر پیوست

«هیلی استاینفلد» بازیگر سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول و صداپیشه فیلم‌های «دنیای عنکبوتی» (Spider-Verse) به فیلم فراطبیعی «رایان کوگلر» و «مایکل بی. جردن» ملحق شد. کوگلر نویسنده فیلمنامه و به واسطه کمپانی پراکسیمیتی مدیا تهیه‌کننده پروژه است. برادران وارنر این فیلم را ۷ مارس ۲۰۲۵ اکران می‌کند.

استودیوی برادران وارنر در ماه ژانویه در رقابتی تنگاتنگ با استودیوهای دیگر هالیوود این فیلم را خریداری کرد. دیگر بازیگران فیلم «ونمی موساکو»، «دلروی لیندو» و «جک اوکانل» خواهند بود.

«جف اسنایدر» تأیید می‌کند که ژانر این فیلم خون‌آشامی خواهد بود و انتظار می‌رود جردن در دو نقش برادران دوقلو ظاهر شود. کوگلر و جردن علاوه بر «کرید» (Creed) در «پلنگ سیاه» (Black Panther) که ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و «ایستگاه فروتویل» (Fruitvale Station) در سال ۲۰۱۳ همکاری کرده بودند.

استاینفلد نقش سریال «شاهین‌چشم» را در فیلم «مارول‌ها» (The Marvels) تکرار کرد. او اخیراً در سریال کمدی-درام تاریخی «دیکینسون» (Dickinson) اپل تی‌وی+ دیده شده و انتظار می‌رود در «مرد-عنکبوتی: فراسوی دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Beyond the Spider-Verse) صداپیشگی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید