news-background
news-background

فیلم Megalopolis کاپولا در جشنواره کن اکران خواهد شد

کاپولا با «مگالوپلیس» به کن می‌رود.

پس از چندین ماه گمانه‌زنی، سه‌شنبه این هفته تأیید شد که «مگالوپلیس» (Megalopolis) به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» برای اولین بار در جشنواره کن اکران خواهد شد. «ددلاین» گزارش داده است که این فیلم ۱۲۰ میلیون دلاری ۱۷ مه در بخش مسابقه به نمایش درمی‌آید.

در خلاصه داستان «مگالوپلیس» آمده است: «شهردار نیویورک در ستیز با سرمایه‌داری است که می‌خواهد با استفاده از یک ماده پلاستیکی ارزان-قیمت و نوآورانه آرمان‌شهری به نام «مگالوپلیس» بسازد.»

 «آبری پلازا»، «ناتالی اما نوئل»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «شایا لباف»، «داستین هافمن» و «جیسون شوارتسمن» دیگر بازیگران فیلم در کنار «آدام درایور» خواهند بود.

کارگردان «پدرخوانده» (The Godfather) برای ساخته شدن این فیلم نزدیک به چهل سال انتظار کشیده و فیلمنامه آن را اوایل دهه ۱۹۸۰ نوشته است. او بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری «مگالوپلیس» که یک درام تجربی و نوآورانه توصیف شده است را شخصاً تأمین کرده است.

در گزارش جدید آمده است که جشنواره‌های تورنتو و ونیز رقابت تنگاتنگی برای پذیرش فیلم جدید کاپولا داشته‌اند اما «تی‌یری فرمو» مدیر جشنواره کن پیروز شده است. این در حالی است که «هالیوود ریپورتر» روز گذشته گزارش داده بود تازه‌ترین ساخته کاپولا از نگاه استودیو‌های پخش‌کننده «بیش از حد تجربی» و «به اندازه کافی تجاری نیست» است و بسیار از آن‌ها تمایلی به پخش فیلم ندارند. با این حال واکنش مخاطبین و منتقدین جشنواره کن سرنوشت فیلم را روشن‌تر خواهد کرد.

فهرست کامل فیلم‌های جشنواره کن هفتاد و هفتم ۱۱ آوریل منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید