news-background
news-background

اولین تصاویر پشت صحنه از مارگو رابی و کالین فارل در فیلم A Big Bold Beautiful Journey

فیلمبرداری فیلم جدید رابی و فارل رد لس‌آنجلس آغاز شد.

با شروع فیلمبرداری «یک ماجراجویی بزرگ جسورانه زیبا» (A Big Bold Beautiful Journey) در لس‌آنجلس اولین تصاویر پشت صحنه از «مارگو رابی» و «کالین فارل» منتشر شدند. سونی این فیلم را با قراردادی ۵۰ میلیون دلاری خریداری کرده است. «کوگونادا» کارگردان فیلم «پس از یانگ» (After Yang) این فیلم را بر اساس فیلمنامه اریجینال «سث رایس» کارگردانی خواهد کرد.

داستان فیلم درباره مردی ۳۷ ساله به نام دیوید است. او با یک فولکس‌واگن پاسات مدل ۱۹۹۶ که به جی‌پی‌اس عجیبی مجهز است سفری جاده‌ای به مقصد یک عروسی آغاز می‌کند. او در آنجا با زنی به نام سارا برخورد می‌کند که روز بعد در یک «ماجراجویی بزرگ جسورانه زیبا» به برگر کینگ و سپس یک موزه فانوس دریایی همراهی‌اش می‌کند. ادیسه آن‌ها با ورود به یک موزه نقاشی در شیکاگو ادامه پیدا می‌کند و در همین حین سارا فرصتی برای آشتی با مادر درگذشته‌اش به دست می‌آورد. جی‌پی‌اس مرموز سپس آن‌ها را به آینده‌ای رهنمون می‌سازد که ازدواج کرده‌اند و خوشبخت شده‌اند. آن‌ها پس از بازگشت به زمان حال باید تصمیم بگیرند که به این سفر ادامه دهند یا نه.

رابی به تازگی تهیه‌کنندگی فیلم «اونجلین» (Avengelyne) به کارگردانی «الیویا وایلد» را پذیرفته و تابستان گذشته با «باربی» (Barbie) که بیش از ۱.۴ میلیارد دلار فروخت نامزد اسکار بهترین فیلم شده است. فارل و کوگونادا در «پس از یانگ» که در جشنواره ساندنس سال گذشته اکران شد همکاری کرده بودند. سریال «شوگر» (Sugar) پروژه بعدی فارل است که به زودی از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید