news-background
news-background

اکران فیلم Horizon: An American Saga کوین کاستنر در جشنواره کن تأیید شد

کاستنر «افق» را به کن می‌برد.

«کوین کاستنر» برای اکران فیلم «افق: یک سرگذشت‌نامه آمریکایی» (Horizon: An American Saga) به جشنواره کن سفر می‌کند. دوشنبه این هفته تأیید شد که این فیلم اولین بار ۱۹ مه در بخش «خارج از مسابقه» کن و با حضور عوامل و بازیگران اکران می‌شود.

کاستنر می‌گوید از اینکه پس از ۲۰ سال به کن برمی‌گردد خوشحال است: «منتظر زمان درست برای بازگشت بودم و با افتخار می‌گویم که زمانش فرارسیده. «افق: یک سرگذشت‌نامه آمریکایی» داستانی است که از ۳۵ سال قبل شروع شد، و فکر نمی‌کنم جای بهتری از کن برای نمایش نتیجه آن ماجراجویی به دنیا وجود داشته باشد. فرانسویان همواره از سینما حمایت کرده‌اند و عمیقاً به فیلمسازی معتقد بوده‌اند. درست همان‌گونه که من به این فیلم عمیقاً ایمان دارم.»

«افق» یک دوره ۱۵ ساله از پیش از جنگ داخلی آمریکا تا سال‌های پس از آن را پوشش خواهد داد و هم بر روی نیروهای مهاجم و هم گروه‌های بومی تمرکز می‌کند. «افق» اولین فیلم بلند کاستنر پس از «چراگاه آزاد» (Open Range) است که در سال ۲۰۰۳ اکران شده بود. کاستنر این وسترن را از اوت ۲۰۲۲ تا نوامبر آن سال فیلمبرداری کرد.

علاوه بر کاستنر، «جنا مالون»، «سی‌ینا میلر»، «سم ورثینگتون»، «ابی لی»، «جیووانی ریبیسی»، «ویل پتن»، «کیتلین کویینلن»، «لوک ویلسون»، «ایزابل فرمن»، «توماس هیدن چرچ»، «جیمی کمبل بوور»، «الخاندرو ادا»، «تانکا مینز»، «مایکل روکر»، «الا هانت»، ««جف فیهی»، «تام پین»، «ویس چیف تام گینی»، «مایکل آنگارانو»، «کالین کاینینگهام»، «اسکات هیز»، «انگس مک‌فدین»، «داگلاس اسمیت»، «جان بیورز»، «اوون کرو شو»، «دنی هیوستن»، «لری بگبی»، «دالتون بیکر»، «دیل دیکی»، «هیز کاستنر»، «جیمز لاندری هیبرت»، «نایومی ویندرز» و «آستین آرچر» در این دو فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

قسمت اول «افق» ژوئن ۲۰۲۴ و قسمت دوم اوت ۲۰۲۴ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. جشنواره کن امسال از ۱۴ تا ۲۵ مه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید