news-background
news-background

استقبال رایان گاسلینگ، مت دیمون و دیگران از پنجمین اجرای کریستن ویگ در SNL

ویگ برای پنجمین بار مجری برنامه «اس‌ان‌ال» بود.

«کریستن ویگ» شنبه شب این هفته برای پنجمین بار مجری برنامه زنده «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) شبکه ان‌بی‌سی بود. او در ابتدای مونولوگ خود گفت: «خیلی خوشحالم که برگشته‌ام، و هیجان‌زده‌ام چون برای پنجمین بار مجری شده‌ام، بنابراین رسماً به باشگاه پنج-تایی‌ها پیوسته‌ام.»

بازیگر «پالم رویال» (Palm Royale) در ادامه توضیح داد که به عنوان یکی از بازیگران سابقه برنامه، پیوستن به این باشگاه اتفاق ویژه‌ای است. «پل راد» که او هم پنج بار مجری برنامه بوده سپس پدیدار می‌شود و می‌پرسد آیا فیلمنامه بخشی که سلبریتی‌های دیگری که در این بخش ابتدایی با لباس این باشگاه ظاهر می‌شوند را می‌تواند ببیند یا نه.

ویگ پاسخ می‌دهد: «نه، متأسفم. فکر نمی‌کنم چنین بخشی داشته باشیم.» راد ناامید می‌شود و سر جای خود می‌نشیند تا «پائولا پل» نویسنده سابق برنامه به مجری بگوید: «آن لباس‌ها را مثل نوار بهداشتی رایگان به همه می‌دهند.»

«مت دیمون» سپس در این بخش ظاهر می‌شود و به ویگ می‌گوید با تماشای او در این برنامه بزرگ شده اما ویگ یادآوری می‌کند که دیمون فقط دو مرتبه مجری برنامه بوده است. دیمون پاسخ می‌دهد: «بله، ولی لورن [مایکل تهیه‌کننده برنامه] گفت اجرای اول من به حدی خوب بوده که سه اجرا حساب شده. و اجرای دوم که چندان خوب نبود اما به هر حال دو اجرا حساب کردند. طبق محاسبات من می‌شود پنج اجرا عزیزم.»

ویگ به مایکلز رو می‌کند و می‌پرسد آی این لباس‌ها ارزش خود را از دست داده‌اند یا نه. مایکلز به همراه گروهی از بازیگران از جمله «جان هم»، «فرد آرمیسن»، «ویل فورتی» و «مارتین شورت» روی صحنه می‌آید. فورتی به ویگ می‌گوید این بازیگران در مجموع پنج بار مجری «اس‌ان‌ال» بوده‌اند و به این دلیل همگی لباس‌ها را دریافت کرده‌اند.

ویگ می‌گوید: «برای ملحق شدن به باشگاه پنج-تایی‌ها خیلی هیجان‌زده بودم. اما حالا به نظر می‌آید که حتی اتفاق ویژه‌ای نیست.» وقتی گروه شروع به آواز خواندن می‌کنند «رایان گاسلینگ» وارد می‌شود و از مایکلز می‌پرسد: «مطمئنی؟ چون هنوز حتی سه بار هم مجری نبوده‌ام.» گاسلینگ در پایان به دیگر بازیگران می‌پیوندد و لباس را تن ویگ می‌کند.

ویگ در ادامه این اپیزود برای اولین بار در ۱۴ سال گذشته نقش «عمه لیندا» را بازی کرد تا بعضی از فیلم‌های جدید از جمله «باربی» (Barbie) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) را نقد کند.

او فیلم «باربی» را یک «۹۰ دقیقه ابتذال» می‌خواند و می‌گوید: «درکش نمی‌کنم، آیا این زن عروسکی است که جان می‌گیرد، منطقی نیست. کجا هستند؟ روی ماه؟ رنگ صورتی زیادی داشت، تنها نکته مثبتش این بود که یادم آمد [داروی ضد-اسهال صورتی رنگ] پپتو بیسمال خود را بخورم.»

ویگ در این نقش به سراغ فیلم برنده اسکار «اوپنهایمر» به کارگردانی «کریستفر نولان» می‌رود و آن را «هیچنهایمر» به کارگردانی «کریستفر نه‌متشکرم» می‌نامد: «چرا باید فیلمی درباره کسی بسازند که مایکروویو را اختراع کرده؟»

او درباره سریال «خرس» (The Bear) با آن «عنوان بسیار گمراه‌کننده‌اش» می‌گوید: «تصور کردم درباره زندگی خرس‌ها در جنگل است یا دست کم سیت‌کامی درباره یک مرد پشمالوی همجنسگرا که از بچه‌های خواهرش مراقبت می‌کند.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید