news-background
news-background

بهترین سریال‌هایی که آوریل ۲۰۲۴ پخش می‌شوند

 

در ماه آوریل یک اقتباس تلویزیونی از بازی ویدیویی محبوب «فال‌اوت»، اقتباس جدیدی از «آقای ریپلی با استعداد» و سریال‌های جدیدی با بازی «لیلی گلدستون» نامزد اسکار و «رابرت داونی جونیور» برنده اسکار پخش خواهند شد. در ادامه نگاهی انداخته می‌شود به بهترین سریال‌هایی که آوریل امسال در شبکه‌های تلویزیونی و استریم منتشر می‌شوند.

 

ریپلی (Ripley)

تاریخ پخش: ۴ آوریل از نتفلیکس

داستان این سریال با بازی «اندرو اسکات» و «داکوتا فنینگ» درباره مردی به نام ریپلی است که در اوایل دهه ۱۹۶۰ نیویورک با جیب‌بری روزگار می‌گذراند و وقتی به ایتالیا سفر می‌کند وارد یک زندگی پیچیده و پرخطر می‌شود. فنینگ نقش «مارج شروود» را بازی می‌کند که یک زن آمریکایی ساکن ایتالیاست و به تام اعتماد ندارد. «الیوت سامنر»، «مائوریزیو لومباردی»، «مارگریتا بای»، و «جان مالکوویچ» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. «استیون زیلیان» نویسنده و کارگردان هر هشت اپیزود از «ریپلی» است.

 

شوگر (Sugar)

تاریخ پخش: ۵ آوریل از اپل تی‌وی+  

داستان این سریال در مورد مردی به نام «جان شوگر» با بازی «کالین فارل» است، یک کارآگاه خصوصی که بر روی ناپدید شدن یک تهیه‌کننده هالیوودی افسانه‌ای در لس‌آنجلس معاصر تحقیق می‌کند. «کربی هاول باپتیست»، «ایمی رایان»، «آنا گان»، «جیمز کرامول»، «دنیس بوتسیکاریس»، «الکس هرناندز» و «لیندزی پولسیفر» دیگر بازیگران فیلم علاوه بر فارل خواهند بود. «فرناندو میرلز» نامزد اسکار، «سایمون کینبرگ»، و «اسکات گرینبرگ» از جمله تهیه‌کنندگان «شوگر» برای اپل خواهند بود.

 

ماری و جرج (Mary & George)

تاریخ پخش: ۵ آوریل از استارز

«جولین مور» و «نیکلاس گالیتزین» در این سریال به نویسندگی «دی.سی. مور» نقش یک مادر و فرزند را بازی می‌کنند که برای تسخیر دربار انگلستان، دسیسه‌چینی می‌کنند، اغوا می‌کنند و مرتکب قتل می‌شوند. «ماری ویلیرز» کنتس باکینگهام با بازی مور پسر زیباروی خود جرج را برای فریفتن شاه جیمز اول انگلستان در قرن هفدم آماده می‌کند. این دو با توطئه‌هایشان به ثروتمندترین افراد دربار انگلستان و مشاوران معتمد شاه تبدیل می‌شوند. «تونی کوران» در این سریال نقش شاه جیمز اول را بازی می‌کند در حالی که «نیکلا واکر»، «نیو الگار»، «تراین دایرهولم»، «شان گیلدر»، «آدرین رالینز»، «مارک اوهالوران»، «لوری دیویدسون»، «ساموئل بلنکین»، «جیکوب مک‌کارتی»، «تام ویکتور»، «آلس گرانت»، «املیا گتینگ»، «میرن ماک»، «رینا ماهونی» و «سایمون راسل بیل» دیگر بازیگران «ماری و جرج» خواهند بود. این سریال از کتاب غیرداستانی «آدمکش شاه» (The King’s Assassin) نوشته «بنجامین وودلی» الهام گرفته شده است. مور به همراه «لیزا مارشال» و «دی.سی. مور» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌اند.

 

فال‌اوت (Fallout)

تاریخ پخش: ۱۱ آوریل از پرایم ویدیو

این سریال به نویسندگی «جاناتان نولان» و «لیسا جوی» که از یک بازی ویدیویی اقتباس شده، «والت دولر» را در یک دنیای پسا-آخرالزمانی دنبال می‌کند، انسانی که درون «والت ۱۳»، یکی از چند پناهگاه‌هایی برای بازماندگان جنگ هسته‌ای در کالیفرنیای جنوبی ساخته شده. لوسی با بازی «الا پرنل» یکی از شخصیت‌های اصلی قصه است که تمام عمر درون یک پناهگاه زندگی کرده و وقتی یک بحران او را به یک مأموریت نجات وادار می‌کند، متوجه می‌شود که سیاره با وجود حشرات غول‌پیکر و جانوران جهش‌یافته مختلف به یک جهنم تبدیل شده. «جنوا رابرتسون-دوورت» که سابقه نویسندگی برای «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) را دارد و «گراهام واگنر» نویسنده سریال «سیلیکون ولی» (Silicon Valley) شورانرهای این اقتباس تلویزیونی خواهند بود.

 

فرانکلین (Franklin)

تاریخ پخش: ۱۲ آوریل از اپل تی‌وی+

این سریال درام هشت اپیزودی داستان هیجان‌انگیز یکی از بزرگ‌ترین قمارهای «بنجامین فرانکلین» دانشمند و سیاستمدار و یکی از بنیان‌گذاران ایالات متحده آمریکا با بازی «مایکل داگلاس» را روایت می‌کند. «نوآ جوپ»، «مارک دورت»، «لودیوین سانیه»، «دنیل میز»، «ادی مارسان»، «تئودور پلرین»، «جک آرچر» و «جان هولینگورث» دیگر بازیگران این مینی‌سریال به نویسندگی «کرک الیس» و «هاوارد کوردر» خواهند بود.

 

همدرد (The Sympathizer)

تاریخ پخش: ۱۴ آوریل از اچ‌بی‌او

این سریال با بازی «رابرت داونی جونیور» و نویسندگی «پارک چان ووک» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «ویت تان نوین» و در قالب هفت اپیزود ساخته شده است. رمان «همدرد» که ترکیبی از داستان‌های تاریخی و جاسوسی است در مورد یک مأمور مخفی اهل ویتنام شمالی است که در ارتش ویتنام جنوبی نفوذ می‌کند. وقتی این مأمور به ایالات متحده تبعید می‌شود، در جامعه ویتنام جنوبی باقی می‌ماند و در تولید فیلمی در مورد جنگ ویتنام به عنوان مشاور همکاری می‌کند. این مأمور در نهایت به ویتنام بازمی‌گردد تا در مقابل کمونیست‌ها بجنگد. دیگر بازیگران فیلم «هوا شوانده»، «فرد انگوین خان»، «توان له»، «کای دوین»، و «سندرا او» خواهند بود. «رابرت داونی جونیور» در این سریال چندین نقش از جمله یک مأمور سیا، یک کارگردان هالیوودی و یک نماینده کنگره را بازی می‌کند.

 

زیر پل (Under the Bridge)

تاریخ پخش: ۱۷ آوریل از هولو

«رایلی کیو» در این سریال نقش نویسنده‌ای به نام «ربکا گادفری» را بازی می‌کند که در کتابش با متهمین پرونده مصاحبه کرده است. گادفری خودش را به خطر می‌اندازد تا عدالت را برای خانواده نوجوان اجرا کند. «آرچی پنجابی» و «لیلی گلدستون» بازیگر نامزد اسکار «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) دیگر بازیگران سریال خواهد بود.

 

ناکلز (Knuckles)

تاریخ پخش: ۲۶ آوریل از پارامونت+

«آدام پالی» در این سریال به نویسندگی «جان ویتینگتون» در نقش «وید ویپل» و «کری الوس» در نقش «پیت ویپل» بازی خواهند کرد. «ادی پترسون»، «الی تیلور» در نقش یک شخصیت شرور، «اسکات مسکودی» و «جولین بارت» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. اپیزود اول این سریال را «جف فاولر» کارگردانی کرده است. «ناکلز» که از شش اپیزود تشکیل شده بخشی از دنیای سینمایی «سونیک» است. قسمت سوم «سونیک خارپشت» ۲۰ دسامبر اکران خواهد کرد.

 

حجاب (The Veil)

تاریخ پخش: ۳۰ آوریل از اف‌ایکس

داستان این سریال به نویسندگی «استیون نایت» و بازی «الیزابت ماس» درباره ارتباط  پیچیده و غافلگیرکننده میان دو زن است که بازی مرگبار حقیقت و دروغ را در استانبول، پاریس و لندن شروع می‌کنند. یکی از آن‌ها رازی در سینه دارد و دیگری مأمور است برای حفظ جان هزاران تن آن را افشا کند. دیگر بازیگران سریال «یوما مروان»، «الک سکارینو»، «تیبالت دمونتالمبرت»، «کابنا هولدبروک-اسمیت»، «جیمز پیورفوی»، «جاش چارلز»، «جوانا ریبیرو»، «دن وایلی»، و «دالی بن صلاح» خواهند بود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۲

شديدا منتظر سريال خاندان اژدهااام

نمایش اسپویل