news-background
news-background

اولین تیزر فیلم ترسناک Bambi: The Reckoning

استودیوی آمبرلا اینترتینمنت اولین تیزر فیلم هارر «بامبی: تاوان» (Bambi: The Reckoning) را رونمایی کرد. در تیزر این فیلم به کارگردانی «دن آلن» یک پرنده مرده بسته شده به یک درخت و دو شکارچی دیده می‌شوند که تیراندازی در جنگل را تمرین می‌کنند.

یکی از دو شکارچی می‌پرسد: «تا به حال به آهو تیراندازی کرده‌ای؟» شکارچی دوم پاسخ می‌دهد: «نه. تو چطور؟» اولی می‌گوید: «بله، یک بار.» و با این جمله مرگ مادر بامبی به دست او تأیید می‌شود. در نمای پایانی تیزر آهوی خشمگین به یک خودرو حمله می‌کند و سبب واژگونی آن می‌شود.

داستان فیلم درباره شخصیتی به نام زانا با بازی «رکسان مک‌کی» و پسرش بنجی با بازی «تام مالهرن» است که توسط ماشین کشتاری به نام بامبی تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

یکی از بینندگان تیزر در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «نمی‌توانم دروغ بگویم. با دیدن این تیزر کنجکاوم این یکی را ببینم. اما باید دست از ساختن فیلم‌های هارر بر اساس داستان‌های افسانه‌ای بردارند. ساختن فیلمی جداگانه بحث دیگری است اما خلق یک دنیای سینمایی اشتباه به نظر می‌رسد.» دیگری می‌گوید: «حتی اگر این دنیای سینمایی خیلی خوب از آب دربیاید، واکنش اولیه من همچنان این است: برای چه؟» یکی از کاربران ایکس می‌نویسد: «انتقام بامبی، آماده دیدنش هستم.»

این تیزر به فاصله کوتاهی پس از اکران «وینی د پو: خون و عسل» (Winnie the Pooh: Blood and Honey) منتشر شد که بر خلاف قسمت اول نقدهای مثبتی دریافت کرد و پرفروش شد. این دو فیلم بخشی از یک دنیای سینمایی‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید