news-background
news-background

انجلینا جولی می‌گوید برد پیت پیش از درگیری در هواپیما سابقه رفتار خشونت‌آمیز داشته است

جولی همسر سابقش را به خشونت خانگی متهم می‌کند.

نمایندگان «انجلینا جولی» ادعا کرده‌اند که پیش از درگیری سپتامبر ۲۰۱۶ در یک هواپیما، «برد پیت» سابقه نشان دادن رفتارهای خشونت‌آمیز داشته است. نزاع حقوقی بازیگران «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Ms. Smith) برای تاکستان شاتو میراوال در فرانسه ادامه دارد.

پیت در سال ۲۰۲۲ با ثبت یک شکایت ادعا کرده بود که جولی بدون آگاهی او نیمی از این تاکستان را فروخته است. وکلای جولی با یک شکایت متقابل واکنش نشان دادند و گفتند با نمایندگان پیت درباره فروش مذاکره کرده‌اند و به گفته جولی توافق کرده‌اند قراردادی امضا کنند که خارج از دادگاه از بدرفتاری‌های پیت با جولی و فرزندانشان حرفی نزنند.

جولی و نمایندگانش به تازگی مدعی شده‌اند: «هرچند سابقه بدرفتاری جسمانی پیت با جولی مدت‌ها پیش از سفر هوایی خانواده در سپتامب ۲۰۱۶ از فرانسه به لس‌آنجلس شروع شده، اما این پرواز اولین باری بود که او با فرزندان هم بدرفتاری جسمانی می‌کند. جولی پس از آن فوراً از او جدا شد.»

اسناد دادگاه پیش‌تر نشان می‌دادند که جولی ادعا می‌کند پیت گردن یکی از فرزندانش را فشار داده و به صورت دیگری ضربه زده است. پیت در این درگیری سر جولی را با دست می‌گیرد و تکان می‌دهد. نمایندگان جولی می‌گویند این مشاجره وقتی شروع می‌شود که پیت جولی را به رفتار «بیش از حد محترمانه» با فرزندان متهم می‌کند. درگیری در سرویس بهداشتی هواپیما ادامه پیدا می‌کند وقتی که پیت به جولی می‌گوید: «داری این خانواده را به گند می‌کشی.»

در شکایت متقابل جولی آمده است که وقتی یکی از فرزندان از او حمایت می‌کنند، پیت به فرزندش یورش می‌برد و در این درگیری کمر و آرنج جولی آسب می‌بیند. جولی پس از فرود در لس‌آنجلس تصمیم می‌گیرد فرزندانش را از پیت جدا کند و به هتل دیگری ببرد. این تصمیم دوباره پیت را خشمگین می‌کند.

اوت ۲۰۲۲ گزارش شد که جولی به صورت ناشناس از پیت شکایت کرده و به اف‌بی‌آی گفته است که همسر سابقش به او و فرزندانش «آزار جسمی و کلامی» رسانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید