news-background
news-background

برد پیت ادعا کرد: انجلینا جولی با فروش تاکستان او به یک الیگارش روس «به دنبال وارد کردن خسارت» است

نزاع حقوقی «برد پیت» و همسر سابقش «انجلینا جولی» برای فروش یک تاکستان ادامه دارد. ستارگان «آقا و خانم اسمیت» (Mr & Mrs Smith) پس از جدایی از یکدیگر در سال ۲۰۱۶ اختلافات را کنار نگذاشته‌اند و وارد کشمکش‌های حقوقی بسیاری شده‌اند.

حضانت شش فرزند آن‌ها یکی از موارد اختلاف بود اما حالا این زوج سابق برای تاکستانی که در سال ۲۰۰۸ خریداری کرده بودند، وارد نزاع حقوقی دیگری شده‌اند. آن‌ها این تاکستان که در جنوب شرقی فرانسه واقع شده را به قمیت ۲۰.۸ میلیون دلار خریداری کرده بودند.

نمایندگان ستاره «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club) می‌گوید همسر سابقش جولی با فروش ۴۰ درصد سهم خود از این تاکستان قصد دارد زحمات چندین ساله او برای رشد کسب‌وکار در این منطقه را به باد دهد.

پیت و نمایندگانش می‌گویند جولی بدون اطلاع آن‌ها قصد فروش سهم خود به یک الیگارش روس به نام «یوری شفلر» را دارد. در اسناد شکایت پیت و جولی توافق کرده بودند هیچیک سهم خود را بدون اجازه دیگری به فروش نرسانند.

در بخشی دیگری از اسناد ادعا شده است که جولی از طریق فروش تاکستان «به دنبال وارد کردن خسارت به پیت» است: «جولی می‌دانست و قصد داشت که شفلر و شرکایش سعی خواهند کرد بر کسب‌وکار پیت مسلط شوند و ارزش سرمایه‌گذاری پیت در میراوال را تقلیل دهند.»

وکلای پیت ادامه می‌دهند: «همه این‌ها نتیجه مستقیم فعل زیانبار و خلاف شرع جولی است» که قصد دارد پیت را وارد «همکاری با یک غریبه، یا حتی بدتر، غریبه‌ای با مقاصد و ارتباطات مخرب کند.»

جولی می‌گوید ژانویه سال ۲۰۲۱ به همسر سابقش اطلاع داده است که قصد فروش تاکستان به شفلر را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید