news-background
news-background

تریلر سریال Star Wars: Tales of the Empire

اولین تریلر سریال «داستان‌های امپراتوری» رونمایی شد.

دیزنی اولین تریلر سریال انیمیشن «داستان‌های امپراتوری» (Star Wars: Tales of the Empire) که دنباله‌ای برای «داستان‌های جدای» (Star Wars: Tales of the Jedi) است را پنجشنبه این هفته رونمایی کرد.

این سریال شش اپیزودی دو جنگجو را در دو راه مختلف و دو دوره مختلف دنبال می‌کند. «مورگان السبث» جوان پس از آنکه همه‌چیز را از دست می‌دهد راه انتقام را در پیش می‌گیرد، در حالی که «جدای باریس آفی» در کهکشان برای بقا می‌جنگد. «دایانا لی اینسوناتو»، «مردیث سالنجر»، «رایا کیلستد»، «وینگ تی. چائو»، «لارس میکلسن»، «جیسون آیزاکس»، و «متیو وود» در این سریال صداپیشگی کرده‌اند.

«دیو فیلونی» نویسنده سریال‌های «مندلوری» (The Mandalorian) و «آسوکا» (Ahsoka) پدیدآورنده «داستان‌های امپراتوری» و کارگردان و تهیه‌کننده آن است. فیلونی نوامبر سال گذشته مدیر ارشد محتوای لوکاس‌فیلم شد. او همکاری با این استودیو و چندگانه «جنگ ستارگان» را با سریال انیمیشن «جنگ‌های کلون» (Clone Wars) که در سال ۲۰۰۸ پخش شد آغاز کرد.

دیزنی+ علاوه بر این سریال انیمیشن، از ۴ ژوئن سریال لایو-اکشن «پیرو» (The Acolyte) با بازی «آماندا استالبرگ» در نقش یک سیث و «کری آن ماس» را پخش خواهد کرد.

«داستان‌های امپراتوری» ۴ مه از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید