news-background
news-background

دنی ویلنوو فیلم Nuclear War: A Scenario را پس از Dune 3 کارگردانی می‌کند

ویلنوو در فیلم «جنگ هسته‌ای: یک سناریو» با استودیوی لجندری دوباره همکاری خواهد کرد.

استودیوی لجندری امتیاز اقتباس از کتاب غیرداستانی «جنگ هسته‌ای: یک سناریو» (Nuclear War: A Scenario) نوشته «آنی جیکوبسن» را خریداری کرد. «ددلاین» گزارش داده است که «دنی ویلنوو» پس از فیلمبرداری «تلماسه: مسیحا» (Dune: Messiah) «جنگ هسته‌ای» را می‌سازد.

کتاب «جنگ هسته‌ای» که به تازگی به فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه پیدا کرده سناریوی وقوع یک جنگ هسته‌ای را بر اساس چندین مصاحبه جدید با کارشناسان بررسی می‌کند. این فیلم پس از اهدای جوایز متعدد به «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» ساخته می‌شود که توسعه اولین بمب اتم تاریخ را روایت کرد.

انتظار می‌رود ویلنوو نویسنده و کارگردان فیلم «جنگ هسته‌ای» و به همراه «تانیا لاپوانت» تهیه‌کننده پروژه باشد. قسمت دوم «تلماسه» (Dune: Part Two) لجندری از فروش جهانی ۶۳۷ میلیون دلاری در سراسر دنیا عبور کرده در حالی که «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) این استودیو ۲۵۱ میلیون دلار در هفته اول فروخته است.

این هفته گزارش شد که ویلنوو برای کارگردانی فیلم بعدی «جیمز باند» با «باربارا بروکلی» وارد مذاکره شده اما نمایندگان این فیلمساز مذاکره را تکذیب کردند. ویلنوو در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که «چهار پروژه روی میز» دارد. او علاوه بر «تلماسه ۳» و «جنگ هسته‌ای»، «کلئوپاترا» (Cleopatra) با بازی «زندیا» و «میعاد با راما» (Rendezvous With Rama) را بر اساس رمان «آرتور سی. کلارک» در دست ساخت دارد. «جنگ هسته‌ای» پس از قسمت سوم «تلماسه» سیزدهمین فیلم بلند وینلوو خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید