news-background
news-background

کمپین «سینما برای غزه» در روز اول ۵۰ هزار دلار کمک مالی جمع‌آوری کرد؛ حمایت جاناتان گلیزر، برایان کاکس و میزی ویلیامز

کارگردان برنده اسکار و بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» به کمپین «سینما برای غزه» پیوستند.

کمپین جمع‌آوری کمک مالی برای مردم غزه در روز اول به ۵۰ هزار دلار رسید. این جنبش موسوم به «سینما برای غزه» (Cinema For Gaza) که از ۲ آوریل آغاز شده، از حمایت فیلمسازان و بازیگران سرشناسی چون «جاناتان گلیزر» کارگردان «منطقه تحت نظر» (The Zone Of Interest)، «تیلدا سویینتون» و «برایان کاکس» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) برخوردار شده است.

«جاناتان گلیزر» دو پوستر امضاء شده فیلم‌های «منطقه تحت نظر» و «زیر پوست» (Under the Skin) را برای جمع‌آوری کمک مالی به فروش گذاشته است. این فیلمساز بریتانیایی ماه گذشته در مراسم اهدای جوایز اسکار حمله اسرائیل به غزه را «اشغال‌گری» خواند و گفت بسیاری از یهودیان از دولت اسرائیل و اقداماتش حمایت نمی‌کنند. «کن لوچ» کارگردان «بلوط پیر» (The Old Oak) که از سخنرانی گلیزر حمایت کرده نیز پوستر فیلم جدیدش را به فروش گذاشته است.

هدایای دیگری از سوی سلبریتی‌هایی چون «کالین فرث»، «استنلی توچی»، و «ربکا هال» ارسال شده که یکی از آن‌ها دی‌وی‌دی‌های امضاء‌شده سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) توسط «میزی ویلیامز» است.

کمپین «سینما برای غزه» را «هانا فلینت»، «جولیا جکمن»، «لیلا لطیف»، «سوفی مونکس کافمن» و «هلن سیمونز» راه‌اندازی کرده‌اند. این کمپین تا جمعه، ۱۲ آوریل ادامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید