news-background
news-background

مینی درایور تهیه‌کنندگان فیلم Hard Rain را به آزار جنسی متهم کرد

تهیه‌کنندگان «باران سخت» به آزار جنسی متهم شدند.

«مینی درایور» ادعا می‌کند که تهیه‌کنندگان «باران سخت» (Hard Rain) به او لباس ویژه فیلمبرداری در مکان‌های مرطوب نداده‌اند تا بتوانند سینه او را ببینند. درایور در مصاحبه با پادکست «جمیلا جمیل» می‌گوید تهیه‌کنندگان آن فیلم به او گفته‌اند در زمان ضبط صحنه‌های باران مصنوعی نباید آن لباس‌ها را بپوشد: «می‌خواستند نوک پستان من را ببینند.»

درایور یک سال پس از نامزدی اسکار با «ویل هانتیگ خوب» (Good Will Hunting) در «باران سخت» به کارگردانی «میکائیل سالمون» مقابل «مورگان فریمن» و «کریستین اسلیتر» ظاهر شد.

او می‌گوید: «صحنه فیلمبرداری یک طوفان شدید بود، دستگاه‌های باران مصنوعی بزرگی آورده بودند. مدتی طولانی فیلمبرداری کردیم. سخت بود. همه می‌توانستند زیر لباس خود وت‌سوت بپوشند، اما تهیه‌کنندگان به من گفتند اجازه ندارم چون می‌خواستند نوک پستان‌هایم را ببینند، و اگر قرار باشد که آنچه زیر لباس من است را نبینند پوشیدن تی‌-شرت خیس معنایی ندارد.»

درایور به یاد می‌آورد که آنچه در حال وقوع بوده را درک نمی‌کرده است: «به یاد می‌آورم که می‌گفتم این کار اشتباه است. با ایجنتم تماس گرفتم. سپس به یاد می‌آورم که دیگران با من حرف نمی‌زدند. بها خاطر آن به‌شدت مجازات شدم. در رسانه‌ها درز کرده بود که من تماس گرفته و به شرایط اعتراض کرده‌ام، اما گویی علت اعتراض اهمیتی نداشت.» او اضافه می‌کند که واکنش رسانه‌ها سبب شده با خود فکر کند: «تقصیر خودم است که دهانم را باز کردم. بهتر است خفه شوی.»

درایور نامی از افراد نمی‌برد اما «ایان برایس»، «مارک گوردن» و «گری لینسون» از جمله تهیه‌کنندگان آن فیلم بودند. «کتلین دتورو» طراح لباس فیلم می‌گوید وت‌سوت در اختیار همه عوامل و بازیگران قرار گرفته است اما بسیاری از بازیگران پوشیدن آن را ناخوشایند می‌دانند.

«باران سخت» درباره مأموریتی برای مقابله با یک سرقت در زمان وقوع یک طوفان شدید است. این فیلم در سال ۱۹۹۸ با بودجه ۷۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۲۰ میلیون دلار فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید